معاون رئیس شورای امنیت روسیه: آمریکا برای کاهش تنش در اسرائیل کمک کند، نه اوکراین!

© AFP 2023 / MAHMUD HAMSموشک باران اسرائیل به دست نظامیان حماس
موشک باران اسرائیل به دست نظامیان حماس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2023
اشتراک
مدودف: ایالات متحده باید فعال تر در حل و فصل اسرائیل مشارکت کند
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه، در مورد تشدید تنش ها گفت: ایالات متحده باید فعال تر در حل و فصل فلسطین و اسرائیل مشارکت کند و به نئونازی ها کمک نکند که دو کشور نزدیک روسیه و اوکراین در منطقه مقابل یکدیگر قرار نگیرند.

مدودف در تلگرام خود نوشت: "شروع درگیری ها بین حماس و اسرائیل در روز پنجاهمین سالگرد آغاز جنگ یوم کیپور اتفاقی است که قابل انتظار بود و جلوگیری از آن کاری است که واشنگتن و متحدانش باید انجام می دادند."

کانال وی افزود: درگیری بین اسرائیل و فلسطین دهه‌ها است که ادامه دارد و ایالات متحده در آن نقش کلیدی دارد. اما این احمق ها به جای اینکه فعالانه روی حل و فصل فلسطین و اسرائیل کار کنند، به سراغ ما آمده اند و با تمام توان به نئونازی ها کمک می کنند و دو ملت نزدیک را در مقابل یکدیگر قرار می دهند.
مدودف خاطرنشان کرد: ظاهراً فقط یک جنگ داخلی در خاک ایالات متحده کم است.
نظامیان اسرائیلی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2023
آمریکا حماس را محکوم کرد و از اسرائیل حمایت کرد
روز شنبه، یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل از تجمع گسترده نیروهای ذخیره در بحبوحه شلیک موشک از نوار غزه و نفوذ شبه نظامیان به اسرائیل خبر داد. شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس، گردان های القسام، از عملیات علیه اسرائیل خبر داد و مدعی شد که پنج هزار موشک شلیک کرده است.
ارتش اسرائیل از آغاز عملیات شمشیرهای آهنین علیه حماس در نوار غزه خبر داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала