چگونه پوتین در اوکراین بر آمریکا پیشدستی کرد؟

© Sputnik / Mikhail Metzel/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит встречу с представителями бизнеса на VIII Восточном экономическом форуме
Президент РФ Владимир Путин проводит встречу с представителями бизнеса на VIII Восточном экономическом форуме - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2023
اشتراک
برجان توتار، تحلیلگر نشریه صباح چاپ ترکیه نوشت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تلاش ایالات متحده آمریکا برای نابودی روسیه از طریق اوکراین را خنثی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وی خاطرنشان کرد: پوتین که الحاق مناطق غنی از لحاظ منابع زیرزمینی و روی زمینی مانند لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپاروژیه را علاوه بر کریمه اعلام کرد، استراتژی آمریکا برای محاصره روسیه را از بین برد.
این روزنامه نگار افزود: علاوه بر این، واشنگتن در موضوع تحریم های ضد روسیه دچار "شکست جهانی" شد.
نویسنده مقاله در پایان می نویسد: "در غرب، اعتراض به حمایت نظامی از اوکراین تشدید می شود. تقریباً همه بر این عقیده اند که این نبرد شکست خورده است و کی یف باید پای میز مذاکره با روسیه بنشیند."
Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба Валдай - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2023
بریده ای از سخنرانی پوتین در باشگاه بین المللی گفتگوی "والدای"؛ دوره هژمونی آمریکا تمام شد + ویدئو
همه پرسی در مورد پیوستن جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و استان های خرسون و زاپاروژیه به روسیه از 23 تا 27 سپتامبر 2022 برگزار شد. پوتین در 30 سپتامبر در کرملین در مورد نتایج این همه پرسی ها صحبت کرد و پس از آن با سران آنها توافق نامه هایی را در مورد الحاق این مناطق به روسیه امضا کرد.
روسیه بارها آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کرده است، اما مقامات کی یف ممنوعیتی را در سطح قانونگذاری برای گفتگو با مسکو وضع کرده اند. کرملین همچنین خاطرنشان کرد که در حال حاضر هیچ پیش نیازی برای انتقال وضعیت به مسیر صلح آمیز وجود ندارد و دستیابی به اهداف عملیات نظامی ویژه اولویت مطلق برای مسکو است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала