اظهار نظر کارشناس مصری پیرامون سخنرانی پوتین در باشگاه گفتگوی "والدای"

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست باشگاه گفتگوی والدای
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست باشگاه گفتگوی والدای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2023
اشتراک
کارشناس مصری: پوتین در "والدای" به نمایندگی از مردم ناراضی از سیاست ایالات متحده صحبت کرد.
ایمن سمیر، کارشناس مصری در حوزه روابط بین الملل به اسپوتنیک گفت که سخنرانی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در باشگاه گفتگوی بین المللی "والدای" واضح و آشکار بود، رهبر روسیه به نمایندگی از میلیاردها نفر از مردمی که از سیاست های ایالات متحده ناراضی هستند، صحبت کرد.
وی گفت: اولاً، سخنرانی پوتین واضح و آشکار بود. او به جای میلیون ها، حتی میلیاردها نفر در سراسر جهان که از سیاست های ایالات متحده و روندهای غربی ناراضی هستند صحبت کرد.
این کارشناس به این نکته اشاره کرد که پوتین در مورد ارزش ها، هویت ملی، عدم مداخله در امور سایر کشورها و مردم و احترام به ویژگی های کشورها صحبت کرد.
Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба Валдай - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2023
گزارش و تحلیل
چند نکته در مورد سخنرانی پوتین در نشست باشگاه والدای
سمیر با تاکید بر اینکه روسیه در این اصول با کشورهای عربی، کشورهای خاورمیانه و بسیاری از کشورهای آزاد در جهان مشترک است، گفت: بسیاری از کشورها "نظم مبتنی بر قوانین" که توسط ایالات متحده ترویج می شود را نمی پذیرند.
وی افزود: ما اکنون به سمت دنیای چند قطبی حرکت می کنیم. ایالات متحده دیگر کشوری نیست که بر جهان مسلط باشد، همانطور که قبلاً پس از فروپاشی دیوار برلین و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بود.
روز گذشته، پوتین در باشگاه بین‌المللی "والدای" سخنرانی کرد و شش اصل را که روسیه برای آن تلاش می‌کند و دیگران را به دنبال آن دعوت می‌کند از جمله؛ باز بودن جهان، تنوع آن، حداکثر نمایندگی، امنیت جهانی، عدالت برای همه و برابری تشریح کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала