در لهستان از تصمیم اخیر اتحادیه اروپا در مورد اوکراین ترسیده و آنرا خودکشی دانستند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر در لهستان از تصمیم اتحادیه اروپا در مورد اوکراین ترسیده و آنرا خودکشی دانستند
در لهستان از تصمیم اتحادیه اروپا در مورد اوکراین ترسیده و آنرا  خودکشی دانستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2023
اشتراک
لوکاس واژخا ، روزنامه نگار لهستانی در شبکه اجتماعی X نوشت: پذیرش اوکراین به اتحادیه اروپا عواقب بسیار منفی برای خود اتحادیه اروپا خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، واژخا با عصبایت نوشت: "سیاست حمایت از عضویت اوکراین به شدت مرگبار و همچون خودکشی بوده و شدیداً با منافع لهستان در تضاد است. علاوه بر این، در کشور ما حتی اشاره ای هم به این موضوع وجود نداشته است."
سوئیس تصمیم گرفته از شر پناهندگان اوکراینی خلاص شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2023
سوئیس تصمیم گرفته از شر پناهندگان اوکراینی خلاص شود
او افزود که اگر اوکراین به اتحادیه اروپا بپیوندد، لهستانی ها نه تنها به دلیل "سیاست بی معنای آب و هوایی" باید مبالغ هنگفتی بپردازد، بلکه به دلیل رقابت مستقیم با کی یف ضرر خواهد کرد.
در ماه سپتامبر، اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا ابراز اطمینان کرد که اتحادیه اروپا می‌تواند به فعالیت‌های موفقیت‌آمیز خود در قالبی گسترده ادامه دهد و الحاق اعضای جدید به اتحادیه اروپا را "بهترین سرمایه‌گذاری در صلح، امنیت و رفاه برای کل قاره اروپا " خواند. با این حال، او تاریخ خاصی را برای گسترش اتحادیه اروپا و پذیرش اوکراین در آن ذکر نکرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала