نیروهای هوافضای روسیه تمرینات مشترکی را با نیروهای ویژه سوریه برگزار کردند + ویدئو

© Sputnik / Aram Nersesyan /  مراجعه به بانک تصاویر هواپیمای باربری - نظامی ایلیوشین - 76 نیروی هوافضای ارتش روسیه
هواپیمای باربری - نظامی ایلیوشین - 76 نیروی هوافضای ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: نیروهای هوافضای روسیه تمرین جامع نیروهای ویژه سوریه را تضمین کردند.
به گزارش اسپوتنیک، نیروهای فضایی نیروهای هوافضای روسیه با پشتیبانی بالگردهای تهاجمی رزمایش مشترک با نیروهای ویژه سوریه انجام دادند.
وزارت دفاع روسیه نیز تصاویری از این تمرینات منتشر کرد.
تصاویر منتشر شده توسط این اداره نشان می دهد که شب و روز نیروهای ویژه سوریه از ارتفاعات مختلف فرود می آیند. خاطرنشان می شود که مانور کنترلی جامع آموزش هوابرد به رهبری مربیان روسی با پرسنل نظامی لشکر 25 نیروهای ویژه ارتش عربی سوریه انجام شد.
به گفته این وزارتخانه، فرود توسط ترابری نظامی و هوانوردی ارتش نیروهای هوافضای روسیه انجام شده است. در این رزمایش، پرسنل نظامی بیش از 1500 پرش در صحرای استان حلب و همچنین در مناطق کوهستانی استان لاذقیه و بر فراز دریای مدیترانه انجام دادند.
خاطرنشان می شود که در این رزمایش، پرسنل ارتش سوریه برای اولین بار در تاریخ ارتش عربی سوریه، فرود دسته جمعی شبانه از یک فروند هواپیمای ایل-76 نیروی هوافضای روسیه را با سقوط آزاد بر روی چتر نجات تمرین کردند. سیستم های"آربالت-2" از ارتفاع 5000 متری با استفاده از دستگاه های دید در شب.
پیشتر وزارت دفاع روسیه گزارش داده بود که نیروهای هوافضای روسیه بیش از 1500 پرتاب موشک فضایی و موشک بالستیک را از ابتدای سال 2023 ردیابی کرده اند. این وزارتخانه خاطرنشان کرد که متخصصان نیروی فضایی توقف وجود بالستیک حدود 450 شی فضایی را پیش بینی و نظارت کردند و همچنین سه اخطار در مورد نزدیک شدن خطرناک اجرام فضایی با فضاپیماهای روسی صادر کردند.
پهپاد آرش۲ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2023
خودنمایی پهپادهای ارتش ایران در رزمایش مشترک پهپادی 1402 + ویدئو
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала