چین دستاوردهای جدیدی در زمینه پهپادهای نظامی به نمایش گذاشت

© AP Photo / Ng Han Guanچین دستاوردهای جدیدی در زمینه پهپادهای نظامی به نمایش گذاشت
چین دستاوردهای جدیدی در زمینه پهپادهای نظامی به نمایش گذاشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2023
اشتراک
شرکت های چینی بیش از 300 مدل از هواپیماهای بدون سرنشین از جمله جدیدترین پهپادهای نظامی را در نمایشگاهی در شهر میانیانگ در استان سیچوان در جنوب غربی این کشور به نمایش گذاشتند.
به گزارش اسپوتنیک ، این خبر را امروز چهارشنبه روزنامه چینی "ساوت چاینا مورنینگ پست" منتشر کرده است.
این روزنامه می نویسد که ارتش آزادیبخش خلق چین این فناوری ها را کلیدی برای توسعه و پیشرفت بیشتر می داند.
در این نمایشگاه، از جمله یک پهپاد کوادکوپتر با حداکثر زمان پرواز 30 دقیقه، مجهز به دستگاه های ردیابی و مکان یابی خودکار برای انجام ضربه دقیق ارائه شد؛ چنین پهپاد انتحاری می تواند مواد منفجره به قدرت معادل 500 گرم تی ان تی TNT)) را حمل کند و تنها 1.8 کیلوگرم وزن دارد. این پهپاد همراه با یک کوله پشتی تحویل داده می شود که به سرباز اجازه می دهد تا چهار پهپاد را بطور همزمان حمل کند و از آنها یکی پس از دیگری استفاده کند.
پهپاد کمان ۱۹ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2023
از جدیدترین پهپاد ارتش ایران رونمایی شد + عکس
ساوت چاینا مورنینگ پست می نویسد که مهمات و پهپادهای سرگردان به "ستارگان" درگیری اوکراین تبدیل شده اند، آنها توسط نیروهای روسی و اوکراینی مورد استفاده قرار گرفتند و این پهپادها سلاح های انقلابی در جنگ های مدرن محسوب می شوند.
خاطرنشان می شود که بسیاری از پهپادهای نمایش داده شده از فیبر کربن و سایر مواد سبک وزن ساخته شده اند و سبک بودن آنها یک ویژگی کلیدی است.
این روزنامه می نویسد که از جمله، در این نمایشگاه مدل جدیدی از یک پهپاد چند منظوره بزرگ به نمایش گذاشته شده است. چنین پهپادی بزرگترین پهپادی است که توسط ارتش چین در گشت زنی در اطراف تایوان استفاده شده است. همچنین یک پهپاد با "بال متحرک همچون پرندگان معمولی" عرضه شده که می‌تواند به شکل عقاب ساخته شود و به این وسیله، امکان استفاده از آنرا برای انجام طیف وسیعی از وظایف نظامی را می‌دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала