استقرار جنگنده های Typhoon بریتانیا در لهستان

© Photo / MoD / Crown copyright 2018Пара истребителей Eurofighter Typhoon Королевских ВВС Великобритании
Пара истребителей Eurofighter Typhoon Королевских ВВС Великобритании - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2023
اشتراک
بریتانیا برای دفاع در برابر روسیه در لهستان جنگنده های Typhoon را مستقر می کند.
به گزارش اسپوتنیک، گرانت شاپس وزیر دفاع بریتانیا روز یکشنبه اعلام کرد که کشورش جنگنده های Typhoonخود را در لهستان مستقر خواهد کرد و این قدم را با ضرورتی برای دفاع از این متحد خود در برابر روسیه، توجیه کرد.

شاپس در نشست حزب محافظه کار اعلام کرد: "دپاسخ به درخواست مربوطه از دوستان لهستانی ما، جنگنده های Typhoon نیروهای هوایی ما برای حمایت از متحدمان در ناتو از تهدیدهای در حال افزایش دخالت روسیه، در لهستان مستقر خواهند شد".

وی همچنین استقرار این جنگنده ها در لهستان در آستانه انتخابات را پیامی روشن در مورد این دانست که بریتانیا از آزادی و دموکراسی نزد همه متحدانش حمایت می کند.
انتخابات پارلمانی در لهستان در تاریخ 15 اکتبر برگزار خواهند شد.
Канадские инструкторы обучают украинских военнослужащих по программе разработанной в Канаде UNIFIER на Яворивском полигоне во Львовской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2023
نخست وزیر بریتانیا: به اوکراین سرباز اعزام نخواهیم کرد
روسیه در سالهای اخیر به فعال شدن بی سابقه ناتو در کنار مرزهای غربی اش، هشدار می دهد. این پیمان در حال گسترش این موارد می باشد و آنرا "مهار تجاوز روسیه" نام می دهد. مسکو به دفعات نگرانی خود را در مورد افزایش نیروهای ناتو در اروپا بیان کرده است. در کاخ کرملین خاطرنشان کرده اند که فدراسیون روسیه هیچکس را تهدید نمی کند، اما اقداماتی که به شکل بلاقوه برای منافع آن خطرناک می باشند را بدون توجه رها نمی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала