گروه رسانه ای"روسیه امروز" پس از تجلیل از کهنه سرباز نازی ها در پارلمان کانادا هشتگ راه اندازی کرد

© Photo / CTV Newsگروه رسانه ای"روسیه امروز" پس از تجلیل از کهنه سرباز نازی ها در پارلمان کانادا هشتگ راه اندازی کرد
گروه رسانه ایروسیه امروز پس از تجلیل از کهنه سرباز نازی ها در پارلمان کانادا هشتگ راه اندازی کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2023
اشتراک
گروه رسانه ای "روسیا سگودنیا" Rossiya Segodnya) به معنای روسیه امروز) پس از تجلیل از یاروسلاو هونکا، کهنه سرباز اوکراینی گروه سرکوبگر اس اس آلمان نازی در پارلمان کانادا در چارچوب سفر ولادیمیر زلنسکی، هشتگ ویژه #cancelnazicanada را راه اندازی کرد.
به گزارش اسپوتنیک در سرویس مطبوعاتی این گروه رسانه ای اعلام کردند: "کانادا با اقدامات خود و تلاش برای سفید کردن آنچه آشکارا سیاه است، بین نام خود و کلمه "نازیسم" علامت "مساوی " قرار داده است. نازیسم معمولی دقیقاً همین است. پوشاندن، عدم تمایل به توجه به بدیهیات، جایگزینی مفاهیم - آنچه را که متفقین در اوایل جنگ داشتند، الان هم نشان می‌دهند، ما این رفتار را لغو می‌کنیم، مخالف هرگونه تحریم و محدودیت هستیم، اما نمی‌توانیم موضع مدنی خود را در چنین شرایط فاحش ابراز نکنیم. ما کشور و مردم آن را لغو نمی کنیم، اما احتمال چنین رفتاری و چنین سیاستمدارانی وجود دارد که به همراه زلنسکی از عضو لشکر اس اس استقبال می کنند".
"روسیه امروز" از همه کسانی که یاد کشته شدگان جنگ بزرگ میهنی را گرامی می دارند می خواهد در این اقدام شرکت کنند. منابع این گروه رسانه ای مطالب مربوط به این وضعیت و اظهارات سیاستمداران دخیل در آن را با هشتگ های #cancelnazicanada و #cancelnazicanada به زبان های روسی و انگلیسی علامت گذاری می کند.
زاخاروا: به رسمیت شناختن اسد از سوی آمریکا جدی نیست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2023
مسکو: "معاشقه" کانادا با نازی ها بر روابط با روسیه تأثیر می گذارد
روز 22 سپتامبر، زلنسکی از پارلمان کانادا بازدید کرد. از جمله، یاروسلاو هونکا 98 ساله به این جلسه دعوت شد که به عنوان پیش کسوت مبارزه با روس ها به حضارمعرفی شد. زلنسکی و سیاستمداران کانادایی به افتخار وی از جای خود بلند شده و با کف زدن ها از او استقبال کردند.
در واقع، معلوم شد که او یک جنگجوی سابق در یگان داوطلبان "گالیسیا" نیروهای اس اس است که متشکل از ملی گرایان اوکراینی بود و نه تنها با ارتش سرخ می جنگید، بلکه به خاطر جنایات علیه یهودیان، لهستانی ها، بلاروس ها و اسلواکی ها نیز مورد توجه قرار داشت.
آنتونی روتا، رئیس مجلس عوام کانادا ، مسئولیت دعوت از نازی اوکراین را به پارلمان بر عهده گرفت و استعفا داد.
سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه دیمیتری پسکوف گفت که مقامات کانادایی موظف هستند این مرد اس اس را خودشان به دست عدالت بسپارند یا او را برای محاکمه به کشور دیگری تحویل دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала