آماده سازی وزارت خارجه آمریکا برای تعطیلی دولت

© Photo / U.S. State Departmentوزارت خارجه آمریکا
وزارت خارجه آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2023
اشتراک
وزارت خارجه آمریکا آماده سازی برای تعطیلی احتمالی دولت از تاریخ 1 اکتبر را اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، متئو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که این نهاد در حال آماده شدن برای تعطیلی احتمالی دولت از تاریخ 1 اکتبر و در صورتی که کنگره در خصوص بودجه سال مالی جدید تصمیم گیری نکند، می باشد.

وی اظهار کرد: "ما در حال طراحی برنامه در صورت شرایط پیش بینی نشده هستیم، اگر تعطیلی دولت رخ دهد".

به گفته این مقام آمریکایی، الگوریتم اقدامات در حال طراحی همچنین امکان توقف بخش هایی از فعالیت دولت را در نظر می گیرد.

میلر افزود که در روزهای آتی وزارت خارجه آمریکا تصمیم خواهد که چه ساختارهایی به فعالیت های خود ادامه خواهند داد، زیرا فعالیت آنها برای تامین امنیت ملی ضروری می باشند، و چه بخش هایی تعطیل خواهند شد.

پنتاگون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2023
تأثیرعدم تصویب بودجه بر آموزش خلبانان نیروهای مسلح اوکراین در ایالات متحده
پیشتر روز پنجشنبه روزنامه Washington Post با استناد به اطلاعاتی که بدست آورده است، خبر داده بود که مقامات آمریکایی اطلاع رسانی به کارکنان دولت در خصوص توقف پیش روی فعالیت آنها را با اخطار ایشان در خصوص عدم پرداخت حقوق، را آغاز کرده اند.
اندکی قبل جو بایدن رئیس کاخ سفید اعتراف کرده بود که تعطیلی بالقوه دولت می تواند زمینه ساز تبعات فاجعه آمیزی برای کشور در چشم انداز بلند مدت باشد.
در صورتی که کنگره آمریکا بودجه کامل و یا کوتاه مدت تا پایان سال مالی جاری که در تاریخ 1 اکتبر به پایان می رسد را تصویب ننماید، دولت فدرال ایالات متحده مجبور به توقف موقت فعالیت خود می گردد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала