نماینده بوندستاگ: آمریکا و آلمان حقیقت انفجار نورد استریم را پنهان می کنند

© Photo / Forsvarskommandoenنشت گاز در نورد استریم
نشت گاز در نورد استریم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2023
اشتراک
اشتفان کوتره گفت که ایالات متحده و آلمان اطلاعات مربوط به عامل این انفجار را مخفی می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، اشتفان کوتره، نماینده پارلمان بوندستاگ از حزب "آلترناتیو برای آلمان" گفت که ایالات متحده و آلمان در تلاش هستند تا اطلاعات مربوط به عامل حمله تروریستی نورد استریم را پنهان کنند.
وی به روزنامه ایزوستیا گفت: ما می بینیم که چگونه دولت آلمان از افشای اطلاعات جلوگیری می کند. پاسخ دادن به اینکه چه کسی پشت حمله تروریستی است دیر است. من متقاعد شده‌ام که دولت فدرال، سرویس‌های اطلاعاتی اروپا، می‌دانند که چه کسی بوده است. و همچنین مطمئن هستم که ایالات متحده در این امر نقش داشته است.
وی تصریح کرد: دریای بالتیک تحت کنترل ناتو است که توسط ایالات متحده رهبری می شود. و بنابراین بسیار بعید است که ایالات متحده نداند مسئول این جنایت چه کسی است.
وزارت بازرگانی آمریکا دیگر اقتصاد روسیه را  اقتصاد بازار نمی داند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.06.2023
نگاه ویژه اسپوتنیک
رسوایی جهانی آمریکا در انفجار تروریستی نورد استریم
به گفته کوتر، برلین می تواند از واشنگتن در مورد موضوع انفجار خطوط لوله گاز توضیح بخواهد. با این حال، این اتفاق نخواهد افتاد، زیرا آلمان، ایالات متحده و دیگران در تلاش هستند تا مقصر واقعی این انفجار را پنهان کنند.
وی افزود: و ما الان یک سال است که ما نظاره گر این سیاست پنهان کاری هستیم. من مطمئن هستم که نباید از آنها انتظار متفاوتی داشته باشید. این غم انگیز است.
وی تاکید کرد: اختلال در نورد استریم منجر به افزایش سه تا چهار برابری قیمت گاز در آلمان شد و آلمانی ها نباید انتظار بازگشت به "رونق سابق" را داشته باشند.
وی در پایان گفت: اکنون باید از آمریکا گاز طبیعی مایع بخریم که بسیار گرانتر است. علاوه بر این، برای محیط زیست بسیار مضر است. اما دولت اهمیتی نمی دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала