چرا آمریکا مانع از مصاحبه کارلسون با پوتین شد؟

© AP Photo / Richard Drewتاکر کارلسون، مجری سابق شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز
تاکر کارلسون،  مجری سابق شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.09.2023
اشتراک
کارلسون مقامات ایالات متحده را به بروز اختلال در مصاحبه وی با پوتین متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تاکر کارلسون مجری سابق فاکس نیوز به نشریه سوئیسی Die Weltwoche گفت که دولت ایالات متحده برنامه های او برای مصاحبه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را متوقف کرد.
به گفته این روزنامه نگار، افرادی که ایالات متحده را اداره می کنند دهه‌هاست تلاش های بسیار تهاجمی برای کنترل آنچه در رسانه های آمریکایی برای همه قابل دسترسی است به انجام می‌رسانند.
او به عنوان مثال، به درگیری در اوکراین اشاره کرد - "یک درگیری هسته ای بالقوه بین ابرقدرت ها". کارلسون بدون ارائه جزئیات گفت: "آیا ما نباید با هر چیزی که می توانیم آشنا شویم؟ خیر! اجازه اینکار را ندارید! می دانید، من سعی کردم با ولادیمیر پوتین مصاحبه کنم و دولت آمریکا مانع اینکار شد.
Журналист Сеймур Херш. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2023
شکست ضد حمله کی یف و سکوت رسانه های آمریکا
با این حال وی خاطرنشان کرد که رسانه های آمریکایی هیچگونه واکنشی نسبت به این موضوع نشان ندادند. وی در ادامه افزود:"فکر نمی‌کنم حتی یک نفر در رسانه‌ها وجود داشته باشد که بگوید یک لحظه توقف کنید، آری، ممکن است من از این آدم خوشم نمی آید، اما او حق دارد با هر کسی که می خواهد مصاحبه کند. و ما این حق را داریم که حرفهای پوتین را بشنویم. اما به آنها این اجازه داده نمی‌شود."چی، ما حق نداریم صدای پوتین را بشنویم؟ چرا؟"
در پایان ماه اوت، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای " راسیا سگودنیا" و کانال تلویزیونی آر تی، گزارش داد که کارلسون درخواست مصاحبه با رئیس جمهور روسیه را ارسال کرده است.
فاکس نیوز در ماه آوریل کارلسون را که دارای بالاترین رتبه روزنامه‌نگار آمریکایی است از پخش برنامه حذف کرد. در عین حال، کانال تلویزیونی او را تا سال 2025 در لیست کارمندان رسمی خود نگه خواهد داشت. کارلسون مرتباً از جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده انتقاد می کرد. او همچنین خواستار تحقیق درباره هانتر پسر بایدن شده بود و همچنین از مقامات آمریکایی به دلیل هزینه های گزاف برای کمک های نظامی به کی‌یف انتقاد می‌کند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала