نماینده دائم روسیه در وین از بزرگداشت نازی اوکراینی در پارلمان کانادا انتقاد کرد

CC BY-SA 4.0 / / میخائیل اولیانوف، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان های بین المللی در وینمیخائیل اولیانوف، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان های بین المللی در وین
میخائیل اولیانوف، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان های بین المللی در وین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.09.2023
اشتراک
میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در وین، تجلیل از سرباز 98 ساله اس اس اوکراین در پارلمان کانادا در جریان سفر ولادیمیر زلنسکی را مایه شرمساری برای کانادا خواند.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در وین اظهار داشت: "این یک روز شرم آور برای کانادا و کل دولت آن است (نه لزوما برای کل جمعیت کانادا). آنها نقش خود در ائتلاف ضد هیتلری را حذف کردند. هیچ توضیح یا توجیهی برای این عمل آنها وجود ندارد".
اولیانوف در بیانیه ای در شبکه اجتماعی X (تویتر سابق) گفت: هیچ کس آنها را مجبور به انجام این کار نکرده بود.
یاروسلاو هونکا 98 ساله به افتخار دیدار زلنسکی در 22 سپتامبر به جلسه پارلمان دعوت شد که رئیس مجلس عوام او را با تشویق حضار به عنوان "مبارز استقلال اوکراین در برابر روس ها در طول جنگ جهانی دوم معرفی کرد".
نماینده روسیه از فاجعه ناشی از فریب اوکراین توسط آمریکا سخن گفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.06.2023
حزب آزادیخواه ایالات متحده: اوکراین "آب‌انبار آلوده نازی‌ها"
در واقع معلوم شد که هونکا یکی از اعضای سابق بخش داوطلبان "گالیسیا" نیروهای اس اس است که توسط ملی گرایان اوکراینی تشمیل شده بود و نه تنها علیه ارتش سرخ می جنگید، بلکه به خاطر جنایات علیه یهودیان، لهستانی ها و بلاروس ها و اسلواکی ها مورد توجه قرار داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала