اشاره رئیس جمهور صربستان به روابط با روسیه و آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل

CC BY 4.0 / Vadim Savitskiy / Ministry of defence of the Russian Federation / В Сербии стартовало совместное российско-сербское тактическое учение антитеррористической направленности
В Сербии стартовало совместное российско-сербское тактическое учение антитеррористической направленности - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.09.2023
اشتراک
رئیس جمهور صربستان: بلگراد روابط خود با آمریکا را توسعه می دهد و ارتباطات با روسیه را قطع نمی کند.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام کرد که کشورش روابط خود با ایالات متحده، کشورهای آسیایی و آفریقایی را توسعه می دهد و ارتباطاتش با روسیه را قطع نمی کند.

ووچیچ تاکید کرد: "صربستان در حال حاضر همکاری های خوبی را با ایالات متحده آمریکا دارد، تقریبا همکاری های عالی، و ما ایمان داریم که روابط ما در آینده تنها بهتر خواهند شد. همزمان صربستان به دوستی بزرگ و سنتی خود در تمامی قاره ها، با افتخار به روابط خوب با تمامی ملل و کشورها در آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین، ادامه می دهد".

رهبر صربستان خاطرنشان کرد: "ما مردم را باز روی رنگ پوست و اعتقادات مذهبی تقسیم بندی نمی کنیم، به این دلیل با روابط ما با جمهوری خلق چین، که جنوبی و ژاپن و بسیاری از کشورهای عربی و مسلمان در بالاترین سطح خود در تاریخ قرار دارد. ما همچنین روابط مهم و تاریخی خود با فدراسیون روسیه را قطع نمی کنیم".

Президент Сербии Александр Вучич - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.08.2023
گلایه رئیس جمهور صربستان از استانداردهای دوگانه غرب
ووچیچ پیشتر اعلام کرده بود که صربستان به تقویت همه جانبه روابط با ایالات متحده آمریکا متعهد می باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала