- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

انهدام کارخانه تولید تانک های زرهی اوکراین در خارکوف

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سامانه ضد هوایی "پانتسیر" حومه مسکو
سامانه ضد هوایی پانتسیر حومه مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2023
اشتراک
نظامیان روسیه در قالب حمله ای موشکی کارخانه تانک زرهی در خارکوف را منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نظامیان این کشور کارگاه های کارخانه تولید تانک های زرهی در خارکوف را منهدم کردند.

در گزارش این وزارتخانه آمده است: "کارگاه های تولیدی کارخانه تولید تانک زرهی در محدوده شهر خارکوف که در آن تعمیرات و بازسازی تجهیزات زرهی نیروهای مسلح اوکراین صورت می گرفت، با حمله موشکی منهدم شد".

همچنین حملاتی به مراکز فرماندهی در جمهوری خلق دونتسک صورت گرفت.

این وزارتخانه تشریح کرد: "در محدوده شهرک سربریانکا جمهوری خلق دونتسک حملاتی به مراکز فرماندهی – نظارتی نیروهای تیپ 100 دفاع از قلمرو و تیچ 67 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین صورت گرفت".

پلیس روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2023
رهگیری و سرنگونی یک پهپاد اوکراینی در آسمان وارونژ
علاوه بر آن مرکز هدایت پهپادی در محدوده دنپروپتروفسک در استان خرسون و انبار مهمات تیپ 47 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین در محدوده نووادانیلووکا استان زاپاروژیه نابود گشتند.
نیروی هوایی عملیاتی – تاکتیکی و ارتش روسیه، نیروهای موشکی و توپخانه ای در مجموع تلفاتی را به سربازان و تجهیزات نظامی دشمن در 114 منطقه وارد نمودند.
علاوه بر آن، تجهیزات جنگ راداری روسیه نیز 28 پهپاد اوکراینی را در جمهوری های خلق دونتسک، لوگانسک و استان های زاپاروژیه و خرسون منهدم و زمین گیر کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала