تجهیز سوخو-34 به موشک کروز دوربرد برای عملیات ویژه در اوکراین

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر سوخو-34
سوخو-34 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2023
اشتراک
سوخو-34 روسیه مجهز به موشک های کروز دوربرد شد.
به گزارش اسپوتنیک، منبع آگاهی گفت: بمب‌افکن‌های خط مقدم سوخو-34 روسیه توانایی حمل موشک‌های کروز دوربرد (LCRCM) را دارند و به این موشک ها مجهز شدند. این نوع موشک ها قبلاً در عملیات ویژه در اوکراین مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
به عنوان بخشی از عملیات ویژه نظامی ، استفاده از یک موشک کروز دوربرد با سوخو-34 که قبلا در این هواپیماها استفاده نشده بود، آزمایش شد. این موشک مانند هواپیما جدید نیست، اما تاکنون آزمایش نشده است. پیش از این در یک مجموعه استفاده شده بود و راه حل جدید تنوع استفاده به عنوان موشک و هواپیما را افزایش می دهد.
وی تصریح کرد که سوخو-34 با استفاده از چنین موشکی با موفقیت به تاسیسات نظامی اوکراین اصابت کرد.
این منبع افزود: برای آزمایش ترکیب جدید مجموعه هواییب ه عنوان یک حامل موشک و جنگنده از مدرن ترین نسخه بمب افکن خط مقدم سوخو-34 استفاده شد.
او افزود: سوخو-34 به عنوان حامل سیستم موشکی کروز ممکن است به عنوان مثال در صورت درگیری با کشورهای ناتو برای انجام وظایف استراتژیک مورد نیاز باشد.
پیش از این کانال تلگرامی فایت بمبرگزارش داده بود که بمب افکن های سوخو-34 در منطقه نظامی شمالی نیز شروع به استفاده از ماژول های برنامه ریزی با بمب های هدایت شونده فاب-1500 به وزن یک و نیم تن کردند.
در همین راستا، یک منبع به اسپوتنیک گفت: ستفاده از بمب های هدایت شونده کالیبر بزرگتر صورت گرفته است، اکنون سوخو-34 می تواند اهداف اوکراینی را با استفاده از بمب های هدایت شونده -250،500 و1500 کیلویی هدف قرار دهد.
موشک هایپرسونیک کینژال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.09.2023
مزایای استفاده از موشک های "کینژال" توسط جنگنده های "سوخو 34"
یک ماژول برنامه ریزی و اصلاح جهانی به یک بمب سقوط آزاد معمولی متصل شده و آن را به یک بمب کنترل شده تبدیل می کند. این ماژول دارای یک بال تاشو و سکان و همچنین یک سیستم کنترلی است که مهمات را در حالت خودکار به سمت هدف هدایت می کند. پیش از این، سوخو-34 در عملیات ویژه با بمب های هدایت شونده250 و 500 کیلوگرمی استفاده می کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала