Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

تصاویری منحصر به فرد از تمرینات گروه قطب شمال ناوگان شمال روسیه + فیلم

© Sputnikتصاویری منحصر به فرد از تمرینات گروه قطب شمال ناوگان شمال روسیه
تصاویری منحصر به فرد از تمرینات گروه قطب شمال ناوگان شمال روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2023
اشتراک
به گزارش سرویس مطبوعاتی ناوگان، کشتی‌ها و کشتی‌های پشتیبانی گروه نیروی دریایی در خلیج استاخانوفتسف قطب شمال در منطقه جزیره کوتلنی لنگر انداختند و تمرینات برنامه‌ریزی‌شده را آغاز کردند.
به گزارش اسپوتنیک، در حین عبور از دریای لاپتف، خدمه کشتی بزرگ ضد زیردریایی "معاون دریاسالار کولاکوف" و کشتی فرود بزرگ "الکساندر اوتراکوفسکی" مجموعه ای از تمرینات را در مورد حفاظت و دفاع از یک دسته از کشتی ها و کشتی های مستقر انجام دادند.
در طول تمرینات، تمرینات رزمی عملی با استفاده از سیستم های مختلف تسلیحات کشتی و سلاح های سبک انجام شد. در طول سفر قطب شمال، کشتی ها و کشتی های پشتیبانی ناوگان شمال بیش از 6500 مایل دریایی را طی کردند.

در این رزمایش، اقدامات خدمه رزمی موشکی و توپخانه ای، یگان های رزمی، سامانه های تسلیحاتی ضد زیردریایی و همچنین پرسنل یگان های ضد تروریستی تمرین شد.

دوازدهمین سفر بعدی گروه دریایی اعزامی قطب شمال ناوگان شمالی از طریق دریاهای اقیانوس منجمد شمالی در 10 اوت آغاز شد. در طول این سفر، سربازان دریای شمال تمریناتی را برای دفاع از جزیره و قلمروهای قاره روسیه در قطب شمال و همچنین برای اطمینان از ایمنی ناوبری دریایی و سایر انواع فعالیت های اقتصادی دریایی روسیه در منطقه قطب شمال انجام می دهند. تعدادی از رویدادهای آموزشی رزمی قبلاً در نزدیکی مجمع جزایر" زمین های فرانتس یوسف" و "نوایا زملیا" برگزار شده است. در آینده نزدیک تمرینات مشابهی در مناطق خاصی از دریای لاپتف و دریای سیبری شرقی انجام خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала