راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری آمریکا قول داد در صورت انتخاب، اف بی آی را منحل کند

© AP Photo / Alex Brandonراماسوامی، نامزد ریاست جمهوری آمریکا
راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2023
اشتراک
ویوک راماسوامی، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، قصد دارد اف بی آی و چهار آژانس دیگر را منحل کند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه Semafor. در این خصوص اطلاع داد.
این نشریه نوشت: راماسوامی عصر سه شنبه در تماس تلفنی با ما گفت که قصد دارد اف بی آی، ATF (اداره مربوط به الکل، تنباکو، سلاح گرم و مواد منفجره)،وزارت آموزش و پرورش آمریکا،کمیسیون تنظیم مقررات هسته ای و سازمان تغذیه و رژیم غذایی وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا را منحل می کند.
خاطرنشان می شود که برای این کار، این سیاستمدار آماده است تا کنگره را دور بزند و از اختیارات ریاست جمهوری برای لغو سازمان ها استفاده کند.
راماسوامی ابراز اطمینان کرد که اگر پرونده انحلال همه این سازمان ها به دادگاه عالی ایالات متحده برسد، دادگاه این تصمیم را تأیید خواهد کرد.
انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر 2024 برگزار خواهد شد. کسانی که برای نامزدی جمهوری خواهان رقابت می کنند عبارتند از ترامپ، مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق، ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا، نیکی هیلی سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل، تیم اسکات سناتور کارولینای جنوبی، کریس کریستی فرماندار سابق نیوجرسی هستند. جو بایدن، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، دموکرات، در ماه آوریل گفت که او نیز قصد دارد دوباره انتخاب شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала