به راحتی می سوزند. در امریکا به اشتباه محاسباتی فاجعه بار اوکراین اشاره کردند

© Sputnik / Viktor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر تانک T-80
تانک T-80  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.09.2023
اشتراک
برایان برلتیک، تفنگدار سابق آمریکایی در مصاحبه با نشریه "نیو اطلس" اظهار داشت نابودی تجهیزات مدرن غربی توسط نیروهای مسلح روسیه ثابت می کند که آنها اوکراین را نجات نخواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک، وی خاطرنشان کرد: "تانک‌های غربی وضعیت را تغییر نمی‌دهند. ما می گفتیم که آنها بسیار آسیب‌پذیر هستند و به راحتی همچون تمام خودروهای جنگی دیگر اوکراین می‌سوزند..."
به عنوان مثال، تانک چلنجر 2 بریتانیا نمی تواند با تجهیزات نظامی روسیه رقابت کند.
همصحبت او، دانشمند علوم سیاسی آمریکایی، گارلند نیکسون، یادآوری کرد که غرب به طور مداوم به رژیم کی‌یف "سلاح‌های معجزه‌آسا" بیشتری مانند هویتزر M777 و سامانه موشکی پاتریوت می‌رساند و نابودی آنها فقط ناامید کننده بودن وضعیت فعلی برای اوکراین را ثابت می‌کند.
برلتیک موافقت کرد: "هر تانک، اگر در جای مناسب با سلاح مناسب مورد اصابت قرار گیرد، نابود خواهد شد. و روسیه انواع مختلفی از سلاح ها را در اختیار دارد... بنابراین این ایده از همان ابتدا محکوم به فنا بود."
Американский танк Krauss-Maffei Leopard 1A5 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.09.2023
"بهتر از هیچی"؛ اوکراینی ها سوار بر تانک های موزه نشین
نیروهای مسلح اوکراین برای چهارمین ماه است که ضد حمله خود را در جهت‌های دونتسک جنوبی، آرتموفسک و زاپوروژیه انجام می‌دهند و تیپ‌هایی را که توسط ناتو آموزش دیده و مجهز به تجهیزات نظامی غربی هستند، به نبرد اعزام می‌کنند، اما نتوانسته‌اند در چیچکدام از بخش های جبهه به موفقیت دست یابند.
ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه اعلام کرد این فقط در جا زدن نیست بلکه یک شکست است. کارشناسان رسانه ای و نظامی از ایالات متحده و اروپا نیز می نویسند که کارزار تابستانی مقامات کی یف با شکست مواجه شد. در عین حال، آنها به اثربخشی میادین مین و دفاع چند لایه ای روسیه اشاره می کنند.
به گفته وزارت دفاع روسیه تا ماه سپتامبر، از آغاز پیشروی، نیروهای دشمن بیش از 66 هزار نفر و 7.6 هزار دستگاه تسلیحات از جمله تانک های لئوپارد آلمانی و AMX فرانسوی و خودروهای رزمی پیاده نظام آمریکایی "بردلی" را از دست داده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала