تلفات زمین لرزه مراکش از دو هزار نفر گذشت

© FADEL SENNAЖенщина эвакуируется со своими вещами в пострадавшем от землетрясения старом городе Марракеша, Марокко
Женщина эвакуируется со своими вещами в пострадавшем от землетрясения старом городе Марракеша, Марокко  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.09.2023
اشتراک
وزارت امور داخلی مراکش داده های جدیدی از قربانیان زلزله ارائه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از العربیه به نقل از وزارت امور داخلی این کشور، شمار قربانیان زلزله مراکش از مرز دو هزار نفر گذشت.
این کانال در بیانیه ای اعلام کرد: تلفات زمین لرزه قدرتمند مراکش به 2012 نفر رسیده است و تعداد مجروحین به 2059 نفر رسیده است، از جمله 1404 نفر که در وضعیت بدی قرار دارند.
به گفته وزارت کشور مراکش، بیشترین خسارت در خارج از شهرها رخ داده است. خود مراکشی ها ویدئوهایی را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند که نشان می دهد ساختمان ها به آوار و گرد و غبار تبدیل شده اند.
Поврежденные или разрушенные дома в результате землетрясения в Мулай-Брахиме, Марокко - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.09.2023
ساکنان مراکش از ترس زلزله دیگری شب را در خیابان سپری کردند
مرکز لرزه نگاری اروپا مدیترانه ای (EMSC) پیشتر گزارش داده بود که زمین لرزه ای به بزرگی 6.9 ریشتر در 80 کیلومتری مراکش رخ داده است.
بعداً چندین زمین لرزه دیگر با بزرگی های 4.8، 3.4، 3.2 و 3.3 ثبت شد. زلزله شناسان هشدار داده اند که ممکن است پس لرزه های ناشی از این زمین لرزه در ساعات و حتی روزهای آینده رخ دهد. پادشاه محمد ششم در این کشور سه روز عزای عمومی اعلام کرد. رادیو اسپوتنیک پیشتر گزارش داده بود که زمین لرزه جدیدی در استان قهرمانماراش ترکیه به ثبت رسیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала