مدودف، احتمال "حملات تروریستی جدید هسته ای" را به آمریکا پیش بینی کرد

© AP Photo / Chao Soi Cheongشکایت ۸۰۰ بازمانده حادثه ۱۱ سپتامبر از عربستان سعودی
شکایت ۸۰۰ بازمانده حادثه ۱۱ سپتامبر از عربستان سعودی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.09.2023
اشتراک
نایب رئیس شورای امنیت روسیه معتقد است، "یکه تازی جهانی" آمریکا می‌تواند حمله تروریستی جدیدی مشابه 11 سپتامبر اما با استفاده از سلاح‌های هسته‌ای یا بیولوژیکی را تحریک کند.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته "دمیتری مدودف"، به نظر می رسد همه به بی ادبی و خودشیفتگی مشمئز کننده کشورهای غربی و به ویژه آمریکا، به "یکه تازی جهانی آنها در هر موضوعی" عادت کرده اند، اما باز هم گاهی چنین رفتارهایی باعث خشم می شود.
مدودف در کانال تلگرامی خاطرنشان کرد: "نمی‌خواهم موضوع را پیش ببرم، اما آنها انتظار خواهند داشت که در مقطعی دوباره تروریست‌ها حمله‌ای به سبک 11 سپتامبر 2001، اما با مولفه اتمی یا بیولوژیکی انجام دهند".
یا به گفته وی، یکی از رهبران کشورهای هسته ای اعصاب خود را از دست می دهد و تصمیم می گیرد از سلاح های کشتار جمعی استفاده کند.
نایب رئیس شورای امنیت روسیه افزود: "همچنین باشگاه هسته ای دائماً در حال گسترش است و بخش قابل توجهی از آن تعهدی ندارد".
او معتقد است در این مورد تنها چیزی که باقی می ماند جمع آوری پول برای یک بنای یادبود جدید در منطقه "گراوند زیرو" است. و این در بهترین حالت است و در بدترین حالت انداختن تاج گل ها به درون آب می باشد.
بامداد 11 سپتامبر 2011، تروریست ها 4 هواپیمای مسافربری را ربودند. آنها دو نفر از آنها را به داخل برج های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در نیویورک کوباندند، هواپیمای سوم به بال غربی پنتاگون برخورد کرد و هواپیمای در نزدیکی شهر پیتسبورگ سقوط کرد. تعداد کل قربانیان این حملات تروریستی 2997 نفر بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала