توضیح خبرنگار روس در مورد جلوگیری از حضور وی در نشست خبری مکرون

اشتراک
خبرنگار: بخش رسانه ای مکرون از روی حسادت به رسانه های روسی حمله می کند.
یکاترینا نادولسکایا به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که بخش رسانه ای امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه به موفقیت روسیه در نشست G20 در دهلی نو حسادت و به همین دلیل به رسانه های روسی حمله می کند.
پیشتر اعلام شده بود که از حضور نادولسکایا خبرنگار اسپوتنیک در نشست خبری رئیس جمهور فرانسه در حاشیه نشست G20 در دهلی نو جلوگیری شده بود. ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پاسخ به این اقدام اعلام کرد که مسکو از پاریس می خواهد بابت "تبعیض نژادی و نقض اصول دموکراتیک" عذرخواهی کند.

نادولسکایا با اشاره به زمانی که کارمند بخش رسانه ای رئیس جمهور فرانسه تلاش کرده بود تلفن وی را از دستش به روی زمین بیاندازد، اظهار کرد: "به نظر من کارمند بخش رسانه ای مکرون تنها به این حسادت کرد که روسیه در G20 چه موفقیتی دارد و تصمیم گرفت تمامی خشم خود را به دلیلی نامفهوم سر من خالی نماید".

Президент Франции Эмманюэль Макрон выступает на самите АТЭС в Бангкоке - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.09.2023
فرانسه: نشست G20 جایی نیست که از آن انتظار پیشرفت در حل درگیری اوکراین را داشت
نادولسکایا افزود که علیرغم تحقیر از جانب بخش رسانه ای مکرون، خبرنگاران حاضر در این صحنه از کشورهای مختلف از وی حمایت کردند.

وی خاطرنشان کرد: "آنها با دیدن اینکه چه اتفاقی می افتد، شروع به عذرخواهی کردند و از من خواستند که ناراحت نشوم. این خبرنگاران از هند، چین، آفریقا و حتی اروپایی بودند. الان همه آنها برای عکس پرفتن پیش من می آیند و از روسیه حمایت می کنند".

نادلوسکایا با بیان انتظار عذرخواهی پاریس، این جمله گاندی را بیان کرد: "هر بار زمانی که شما با دشمن روبرو می شوید، با عشق بر او پیروز شوید".
این خبرنگار با افزودن اینکه از سخنگوی وزارت خارجه روسیه بابت حمایت ارائه شده از وی قدردان است، اظهار کرد: "کارمند مکرون هر چند که دشمن من نیست، می بایست به برخورد سمی آن عاقلانه پاسخ داد – تاسف خورد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала