جلوگیری از حمله تروریستی نظامیان اوکراینی در کریمه

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر سامانه ضد هوایی اس-300
سامانه ضد هوایی اس-300 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.09.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: پدافند ضد هوایی روسیه تلاش کی یف براین انجام حمله تروریستی در کریمه را خنثی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع فدراسیون روسیه اعلام کرد که سیستم پدافند ضد هوایی این کشور یک پهپاد اوکراینی را در آسمان کریمه منهدم کرده است.

این وزارتخانه تصریح کرد: "در تاریخ 9 سپتامبر حدود ساعت 19:30 تلاش رژیم کی یف برای انجام حمله تروریستی با یک پهپاد به مراکز در خاک فدراسیون روسیه را خنثی گردید".

سرگئی آکسیونوف رئیس این جمهوری در ساعت 19:24 به وقت مسکو به نوبه خود اعلام کرد که پدافند ضد هوایی یک ریزپرواز را در شمال غرب این شبه جزیره منهدم کرده است. اندکی بعد وی خبر از سرنگونی دو پهپاد دیگر در غرب کریمه داد. رئیس جمهوری کریمه همچنین خواستار حفظ آرامش و تنها اعتماد کردن به منابع رسمی خبری شده بود.
Обломки беспилотника ВСУ американского происхождения, сбитого системой ПВО в Киевском районе Донецка - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.09.2023
شش حمله پهپادی اوکراین استان بریانسک روسیه طی شبانه روز گذشته
پیشتر امروز نیروهای مسلح اوکراین همچنین تلاش کرده بودند با بهره گیری از ریزپروازها به روستای دنپریانی در نزدیکی خط مقدم در استان زاپاروژیه حمله کنند. اعلام شده است که این پهپاد سه موشک را به روی این روستا پرتاب کرده است. مقامات مسئول اعلام کردند که این سانحه خسارت و یا قربانی به همراه نداشته است.
پهپادهای اوکراینی از ماه ژوئیه سال گذشته هر از چندگاهی تلاش می کنند تا به شهر سواستوپل – مرکز اصلی ناوگان دریای سیاه ارتش روسیه - و نیز دیگر مراکز در شیه جزیره کریمه حمله نمایند. اهداف این حملات ستاد ناوگان، مراکز انرژی و پایگاه های هوایی بوده اند. سیستم های پدافند هوایی روسیه اکثر این پهپادها را ردگیری و نابود کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала