عواقب تعطیلی احتمالی دولت ایالات متحده برای اقتصاد این کشور

CC BY 2.0 / John Sonderman / US Department of Commerceوزارت بازرگانی آمریکا دیگر اقتصاد روسیه را اقتصاد بازار نمی داند
وزارت بازرگانی آمریکا دیگر اقتصاد روسیه را  اقتصاد بازار نمی داند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.09.2023
اشتراک
وزیر بازرگانی ایالات متحده، گفت که تعطیلی احتمالی دولت این کشور از اول اکتبر 2023 به دلیل نبود بودجه مصوب برای سال مالی جدید برای تجارت آمریکایی بسیار نگران کننده است، زیرا می تواند اقتصاد را به عقب براند.
به گزارش اسپوتنیک، "جینا ریموندو"، در مصاحبه ای با CBS News در پاسخ به سوالی درباره تاثیر تعطیلی احتمالی دولت گفت: "این یک چالش برای اقتصاد است و این پتانسیل را دارد که ما را به عقب براند".
رایموندو افزود که او در مورد این خطر با رهبران جامعه تجاری ایالات متحده صحبت کرده است و کارآفرینان آمریکایی از تهدید تعطیلی دولت "بسیار شگفت زده" هستند. سرپرست وزارت تجارت افزود: "من می‌گویم که در موارد خاص از این کار دولت ناامید می‌شوند".
پیش از این، واشنگتن پست گزارش داده بود که کاخ سفید برای تامین نیازهای دولت فدرال در حالی که بودجه کامل سال مالی 2024 موافقت شده ، از کنگره درخواست کمک مالی کرده است.
بودجه کوتاه مدت برای جلوگیری از تعطیلی دولت به دلیل تمام شدن اعتبارات طراحی شده است. به اصطلاح "خاموش شدن" از اول اکتبر ممکن است، زمانی که سال مالی جدید در ایالات متحده آغاز می شود و بودجه ایالتی توسط کنگره تایید نشده باقی می ماند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала