- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروهای روسیه نیروهای مسلح اوکراین را از سنگرهایشان بیرون راندند + ویدئو

© AP Photo / Libkosسربازان اوکراینی
سربازان اوکراینی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.09.2023
اشتراک
سرگئی زیبینسکی، رئیس مرکز مطبوعاتی گروه غربی نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد ارتش روسیه دو سنگر را تصرف کرده و پنج ضد حمله ارتش اوکراین را در اطراف منطقه کوپیانسک دفع نمود و تلفات دشمن به اندازه نفرات یک گروهان بود.
به گزارش اسپوتنیک، وی گفت: "مجموع تلفات نیروی انسانی دشمن بالغ به اندازه نفرات یک گروهان نظامی بوده است".
زیبینسکی تصریح کرد که واحدهای تهاجمی گروه غربی ارتش روسیه به عملیات تهاجمی خود در جهت کوپیانسک ادامه دادند و دو سنگر را در طول نبرد تصرف کردند و بیش از یک جوخه دشمن را منهدم کردند.
رئیس مرکز مطبوعاتی گروه غربی نیروهای مسلح روسیه افزود: پنج ضدحمله توسط نیروهایی هرکدام به اندازه یک گروهان با پشتیبانی توپخانه و خودروهای زرهی تیپ های 32 و 43 مکانیزه جداگانه و تیپ 68 جداگانه "یگر" دفع شد.
در جریان نبرد ضد آتشباری در اطراف روستاهای کووشاروفکا و پودیلی، یک توپ خودکششی کراب ساخت لهستان و یک هویتزر D-20 منهدم شد.
علاوه بر این، خدمه سامانه پدافند هوایی"تور" دو پهپاد Leleka-100 و Valkyrie را در مناطق کاوالیفکا و کراسنورچسکی منهدم کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала