وزارت خارجه روسیه سازمان ملل را عرصه ای برای روش های خبیثانه فعالیت غرب نامید

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه در رتبه بندی ثبات اقتصادی به بالاترین مکان در طول تاریخ خود رسید
روسیه در رتبه بندی ثبات اقتصادی به بالاترین مکان در طول تاریخ خود رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.09.2023
اشتراک
وزارت خارجه روسیه: سازمان ملل متحد به عرصه ی برای روش های خبیثانه فعالیت غرب تبدیل شده است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه فدراسیون روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که مجمع عموم سازمان ملل متحد به عرصه ای برای اجرای روش های خبیثانه فعالیت غرب تبدیل شده است.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه که در آستانه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سایت این نهاد منتشر شده، گفته می شود: "متاسفانه عرصه سازمان ملل متحد نیز تبدیل به عرصه ای برای روش های خبیثانه فعالیت غرب شده است. به وضوح تلاش هایی برای اعمال فشار جهت تصمیم گیری های غیر سازنده و سیاسی شده در راستای منافع گروه محدودی از کشورها، قطع یا محدود سازی مشارکت نمایندگان دولت های "نامطلوب" برای غرب در ساختارهای سیستم سازمان ملل متحد، وجود دارند".

Russian Foreign Minister Sergey Lavrov  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.09.2023
وزیر خارجه روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی خواهد کرد
تاکید می شود که در جریان هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد که در تاریخ 5 سپتامبر آغاز می شود، روسیه و همفکرانش برای ساخت نظم جهانی عادلانه و دموکراتیک با چند مرکز، "جلوگیری از سیاسی سازی حوزه های مختلف همکاری های بین دولتی و مقابله با حالت های نوین استعمارگری نو" تلاش خواهند کرد.
شایان ذکر است که سرگئی لاوروف وزیر خارجه فدارسیون روسیه در این نشست سخنرانی خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала