گزارش و تحلیل

مسابقات تور بزرگ اسکیت ۲۰۲۳ در مسکو

تور بزرگ اسکیت
تور بزرگ اسکیت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.09.2023
اشتراک
تور بزرگ جهانی اسکیت با حضور نمایندگانی از ایران، ۲۶ اگوست تا ۲ سپتامبر در پارک گورکی مسکو در حال برگزاری است.
به گزارش اسپوتنیک، مجموعه مسابقات اسکیت بورد (GST) معروف به تور بزرگ جهانی اسکیت با حضور نمایندگان ایران، ۲۶ اگوست تا ۲ سپتامبر در پارک گورکی مسکو در حال برگزاری است. بیش از ۵ هزار شرکت کننده از بیش از ۴۰ کشور جهان در این رقابت‌ها گرد هم آمدند.
در همین راستا اسپوتنیک با چند نماینده ایران در این مسابقات به گفت‌و‌گو نشسته است.
عرفان رستمی، ۱۶ سال فعالیت در رشته اسکیت
مسابقات از نظر اسکیت پارک، تجهیزات و اسکیترهایی که از کشورهای مختلف می‌آیند، در سطح اول جهانی برگزار می‌شود. من خودم قبل از روسیه چنین چیزی را تجربه نکرده بودم.
در روسیه از ریشه بر روی این رشته کار می‌کنند، خیلی علمی و دقیق روی همه مسائل از جمله بدنسازی و ریکاوری بعد از مصدومیت کار می‌کنند. زمان حضور ما نیز سمینارهای مختلف درباره بدنسازی، بعد از مصدومیت، قبل و بعد از کانتست برگزار شد.
امسال از ۴۰ کشور در این مسابقات شرکت کردند، خیلی از این اسکیترها را ما در اینستاگرام دیده بودیم اما اینجا با آنها معاشرت می‌کنیم.
آرین، ۱۴ سال فعالیت در رشته اسکیت
رویداد بزرگی است که در روسیه برگزار می‌شود، سالیان گذشته رویدادهای بیشتری در ایران برگزار می‌شد، در حال حاضر خیلی کمتر شده است، آرزو می‌کنم روزی بتوانیم چنین رویدادی در ایران داشته باشیم.
سامان خسروی، ۱۵ سال فعالیت در رشته اسکیت
سطح مسابقات بالاست و بچه‌های ایران هم خوب اسکیت می‌کنند و می‌توانند حداقل بین ۵ تا تیم اول باشند. برای افرادی که تازه این رشته را شروع کردند توصیه دارم که این رشته را ادامه بدهند، هیچ سن و سالی برای این رشته نیست و من خیلی چیزها از این رشته یاد گرفتم و روز به روز هم چیزهای بیشتری یاد می‌گیرم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала