نگاه ویژه اسپوتنیک

زلنسکی همسایه آنجلینا جولی!

© Photo / The Presidential Office of Ukraineزلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.08.2023
اشتراک
اعلام شده زلنسکی ویلایی در همسایگی آنجلینا جولی خریداری کرده است.
محمد العلوی، تحلیلگر و روزنامه نگار مصری در مطلبی جنجالی اعلام نمود به اسنادی دست پیدا کرده که مطابق با آن زلنسکی رئیس رژیم کی یف، با پرداخت پنج میلیون دلار از کمک های دریافتی برای اوکراین، اقدام به خرید یک ویلای لوکس در نزدیکی ویلای آنجلینا جولی ، هنرپیشه سرشناس امریکایی در منطقه ساحلی ال گونا، که معروف به ونیز مصر و محل سکونت چهره های ثروتمند جهان است کرده است.
همچنین عبدالرحمن العباسی، یکی دیگر از تحلیلگران مصری نیز ضمن تایید این مطلب اشاره نموده ویلا به نام اولگا کیاشکو، مادر همسر زلنسکی در مصر ثبت گردیده است.
طبق اسناد منتشر شده این ویلا در تاریخ 23/می/2023، به نام مادر همسر زلنسکی ثبت شده است و نسخه های عربی و انگلیسی این اسناد توسط العلوی نیز منتشر گردیده است.
علاوه بر این در گزارش العلوی اخبار دیگری از اقدام مشابه برخی دیگر از مقامات رژیم کی یف نیز در خرید املاک لوکس و گرانقیمت اشاره شده است.
در این راستا ضروری است تاکید نمایم موارد مطرح شده از سوی العلوی، نخستین افشاگری از فساد زلنسکی و تیم همراه او نیست و در طول عملیات ویژه نظامی و گسیل میلیاردها دلار پول بی حساب و کتاب غرب به بهانه حمایت از اوکراین شاهد اخبار متعددی از سوء استفاده مقامات رژیم کی یف از این کمک های مالی بوده ایم و گاهی به اندازه ای این سطح از فساد در افکار عمومی گسترده شده که گاها زلنسکی برای کاهش فشار افکار عمومی برخی از مقامات اوکراینی را به علت افشای این اخبار بر کنار نمود .
Президент Украины Владимир Зеленский во время визита в Херсон - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.08.2023
گزارش و تحلیل
چه تعدادی از مردم اوکراین باید بمیرند تا بالاخره زلنسکی بخواهد تسلیم شود؟!
مانند وقایع چند ماه قبل در عزل چند تن از مقامات دادستانی و همچنین فرماندهان خطوط مقدم به واسطه افشای اختلاس پول غذای سربازان اوکراینی و یا آمادگی برکناری رزنیکوف به واسطه افشای انواع سوء استفاده های مالی او البته این برکناری ها نوعی خیمه شب بازی و به قول ایرانی ها ( سیا بازی) برای انحراف افکار عمومی از وقایع پشت پرده سوء استفاده های فراوان فرقه تبهکار رژیم کی یف است.
در این میان همچنین به دفعات مطبوعات فرانسوی و آلمانی به افشای ریخت و پاش های فراوان اونا زلنسکی همسر زلنکی نیز پرداخته اند و خرید لباس های 40 و 50 هزار دلاری او از فروشگاههای پاریس و یا تبلیغات او در مجله های مد را مورد انتقاد قرار دادند و این سطح از افشاگری ها به اندازه ای گسترده گردید که حتی همسر زلنسکی رسما در گفتگوی شهریور سال گذشته با بخش خبری بی بی سی، اعتراف نمود که او و همسرش مورد تنفر مردم اوکراین هستند چه به علت آنکه سرنوشت کشورشان به دست یک بازیگر افتاد که اوکراین را وارد جنگ کرد ، چه در خصوص سطح بالای رفاه و تفریحات و زندگی در آرامش او در خارج از اوکراین در حالی که مردم عادی تحت شرایط سخت به سر می برند.
در همین راستا در ماه ژوئیه امسال نیز اخبار موثقی در خصوص خرید ویلای چهار و نیم میلیون دلاری و چندین خودروی لوکس ، سهام رستوران و... توسط رئیس بخش نظامی اودسا، در اسپانیا افشا گردید و مشخص شد خانواده ییوگینی بوریسوف اوکراینی، از مدتها قبل در این ویلا مستقر شده اند در حالی بوریسوف مشغول به سرباز گیری اجباری از جوانان اوکراینی و اعزام آنها به جنگ و تبدیل نمودنشان به گوشت لب توپ بود!
افشای اختلاس بوریسوف اما سرنخ هزاران مورد فساد سیستماتیک مقامات ارشد رژیم کی یف است، فسادی که ماههای قبل برخی از پروژه پول شویی 400 میلیون دلاری زلنسکی در قاچاق اسلحه به اروپا در آن نیز افشا شد و مورد اعتراض برخی از مقامات اروپایی قرار گرفت که سلاح های ارسالی به اوکراین چگونه از بخش غربی اوکراین به صورت کاملا دقیقی قاچاق و توسط دلال ها در بازار سیاه تبادل و در اروپا توزیع می گردد.
اما فساد زلنسکی صرفا ختم به این موارد متعدد سوء استفاده در زمان فعلی و عملیات ویژه نظامی روسیه نمی گردد.
افشای ابعاد مختلف همکاری هانتر و جو بایدن با زلنسکی در هلدینگ بزرگ گازی بریسما، خود یک پروند بسیار قطور و صدها صفحه ای است که صدای مقامات آمریکایی را نیز در آورده است.
Советник руководителя Офиса президента Украины Михаил Подоляк перед началом российско-украинских переговоров - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.08.2023
دفتر زلنسکی: در سال 2024 هیچ انتخاباتی در اوکراین برگزار نخواهد شد
علاوه بر این، به دفعات متعدد جمعی از نمایندگان کنگره امریکا خصوصا تیلور گرین و جیسون کرو رسما زلنسکی را یک کلاه بردار و رهبر مافیایی همچون مافیای 1999 آلبانی نام نهاده و از پولشویی و تبدیل پول های دریافتی به املاک و مستغلات و طلا و.. توسط زلنسکی در بخش های مختلف جهان پرده برداشتند و خواستار بررسی نحوه مصرف این کمک ها توسط کمیته ضد فساد آمریکا شده بودند که حتی منجر به اعتراض مک کارتی نیز به بایدن گردید.
علاوه بر این فرانک گیلتی یکی از اعضای مجلس ملی فرانسه نیز در کنار سایر مقامات مختلف احزاب ضد دولت مکرون افشا نموده بود زلنسکی سر شبکه یک باند بزرگ قاچاق و پولشویی در جهان است.
در این میان ضروری است به مساله مهم پرونده معروف به ( پاندورا) نیز اشاره نمایم. طبق این پرونده که یک کلان پروژه پولشویی جهانی بود، به نقش زلنسکی، ایگور کولومیسکی ( پدر خوانده مالی زلنسکی) و ایوان باکانوف، تحت پوشش فیلم ( خادم ملت) اقدام به انجام انواع فسادهای مالی و تبدیل پولها و املاک و مستقلات و موارد متعدد دیگر نیز اشاره شده که بخشی از این پرونده زلنسکی توسط متیو پاریس روزنامه نگار فرانسوی افشا گردید.
پرونده پاندورا شامل بیش از یک و نیم میلیون صفحه سند از 32 تریلیون دلار پولشویی، فساد، فرار مالیاتی، رشوه، قاچاق و... چهره های جهانی در یک شبکه مافیایی تار عنکبوتی است که افرادی همچون ( زلنسکی، تونی بلر، جورج سوروس،شکیرا و...) در میان آنها به چشم می خورد.
به عبارتی هر جا سخن از اختلاس است نام زلنسکی در آنجا می درخشد، جالب توجه است افشای این فساد جدید زلنسکی همزمان شد با سخنرانی تبلیغاتی اش در 6 شهریور که خواسته بود فساد مالی در زمان جنگ باید معادل با خیانت به کشور محسوب گردد!!!
حالا چه کسی زلنسکی را که طبق صدها سند و افشاگری مصداق بارز سرشبکه بزرگترین جریان مافیایی فساد تحت فرمان کاخ سفید است را به جرم خیانت محاکمه و مجازات می کند؟
اینجاست که مکرون بالاخره در جلسه 7 شهریور 1402 خود با سفرای اروپایی اعتراف می کند که ادامه مسیر اروپا چیزی جز قهقرا نیست...
آری ملت اوکراین و اروپا گروگان یک شبکه فساد سیستماتیک آمریکایی شده اند که زلنسکی مهره کوچکی از آن است...
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала