رهگیری هواپیمای جاسوسی نروژی توسط میگ-31 ارتش روسیه

© Министерство обороны РФ /  مراجعه به بانک تصاویر میگ-31 روسیه حین اسکورت هواپیمای جاسوسی R-8A "Poseidon نروژی
میگ-31 روسیه حین اسکورت هواپیمای جاسوسی R-8A Poseidon نروژی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.08.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: هواپیمای جاسوسی نروژی بر فراز دریای بارنتس توسط میگ-31 ارتش روسیه اسکورت شد.
به گزارش اسپوتنیک،وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد یک جنگنده رهگیر روسی میگ-31، یک هواپیمای گشتی P-8A Poseidon نروژی را که به سمت مرز دولتی روسیه بر فراز دریای بارنتس پرواز می کرد را، اسکورت کرد.
هواپیمایP-8A Poseidon یک هواپیمای چند منظوره ساخت آمریکا است که از جمله برای مبارزه با زیردریایی ها و شناسایی طراحی شده است.
وزارت دفاع خاطرنشان کرد که در 31 اوت، رادارهای روسیه بر فراز دریای بارنتس یک هدف هوایی را در نزدیکی مرز دولتی فدراسیون روسیه شناسایی کردند.
این وزارتخانه اعلام کرد: به منظور شناسایی یک هدف هوایی و جلوگیری از تجاوز به مرز دولتی فدراسیون روسیه، یک فروند جنگنده میگ 31 از نیروهای پدافند هوایی ناوگان شمال به هوا بلند شد و خدمه جنگنده روسی هدف هوایی را به عنوان هواپیما ی R-8A Poseidon شناسایی و تا دور شدن از مرزهای هوایی روسیه او را همراهی کردند.
میگ-31 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2023
اسکورت هواپیمای نروژی توسط جنگنده‌ میگ-31 روسیه در آسمان دریای بارنتس
تصریح می شود که "هنگام نزدیک شدن هواپیمای جنگنده روسی، هواپیمای نظامی خارجی از مرز دولتی فدراسیون روسیه دور شد و هیچ گونه تجاوز به مرز دولتی فدراسیون روسیه ایجاد نشد.
وزارت دفاع افزود: پرواز این جنگنده روسی مطابق با قوانین بین المللی برای استفاده از حریم هوایی بر فراز آب های بی طرف بدون عبور از مسیرهای هوایی و نزدیک شدن خطرناک به هواپیمای یک کشور خارجی انجام شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала