یک زن آلمانی به دلیل مرگ کنیزه اش در عراق به 14 سال زندان محکوم شد

© AP Photo / Alice Martinsسازمان ملل متحد شواهدی از نسل کشی علیه ایزدی های عراق یافت
سازمان ملل متحد شواهدی از نسل کشی علیه ایزدی های عراق یافت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.08.2023
اشتراک
دادگاهی در مونیخ آلمان، یک زن را به دلیل مرگ یک کنیز ایزدی در حالی که خانواده اش در عراق در قلمرو تحت کنترل گروه تروریستی داعش زندگی می کردند، به 14 سال زندان محکوم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه آلمانی اشپیگل در مطلبی نوشت:" او حدود 25 سال داشت که به صفوف شبه نظامیان تروریستی دولت اسلامی* پیوست و از آلمان به عراق مهاجرت کرد. او به همراه شوهرش در آن زمان، یک دختر ایزدی را به بردگی گرفت. کودک زیر آفتاب سوزان ظهر شکنجه شد و از تشنگی مرد. اکنون پس از گذشت حدود هشت سال، یک اسلامگرای افراطی در مونیخ به اتهام جنایت علیه بشریت به حبس طولانی مدت محکوم شده است".
گزارش شده است که زنی از شهر لوهن در نیدرزاکسون، دختری را که به زنجیر بسته بود، در حال مرگ زیر آفتاب سوزان تماشا کرد. همچنین این فرد مادر دختر متوفی را با اسلحه تهدید کرد تا از گریه کردن دست بردارد.
گروه تروریستی "دولت اسلامی" * مناطق وسیعی را در شمال و غرب عراق در سال 2014 تصرف کرد، از جمله دومین شهر پرجمعیت این کشور موصل. در پایان سال 2017، مقامات عراقی از پیروزی بر داعش خبر دادند، با این حال، ارتش عراق با پشتیبانی واحدهای شبه نظامی، به پاکسازی شبه نظامیان و عملیات برای شناسایی " هسته های خفته" گروه های تروریستی در مناطق خاص ادامه می دهد.
*گروه تروریستی ممنوعه در روسیه
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала