- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله موشکی روسیه به پایگاه هوایی اوکراین در استان کی یف

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Пуск ракеты по украинским объектам военного управления и энергетики
Пуск ракеты по украинским объектам военного управления и энергетики - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه از حمله به پایگاه هوایی در منطقه پینچوکوف در استان کی یف خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع فدراسیون روسیه در جریان گزارش خود از روند اجرای عملیات ویژه نظامی اعلام کرد که نظامیان کشور به پایگاهی هوایی در استان کی یف حمله کرده اند.

در این وزارتخانه تشریح شد: "شب گذشته نیروهای مسلح فدراسیون روسیه با موشک های با دقت بالای دور برد هوا به زمین به یک پایگاه هوایی در محدوده منطقه مسکونی پینچوکوف استان کی یف حمله کردند. هدف حمله میسر گردید".

در این نهاد تصریح شد که تمامی اهداف مد نظر منهدم شدند.
صبح امروز اداره نظامی شهری کی یف از فعالیت سیستم پدافند ضد هوایی در حاشیه پایتخت خبر داده بود. در سراسر خاک این کشور هشدار هوایی اعلام شده بود.
سامانه ضد هوایی و جنگ الکترونیک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2023
سرنگونی دو پهپاد اوکراینی در مناطق بریانسک و کورسک روسیه
ارتش روسیه از تاریخ 10 اکتبر حملات موشکی را به مراکز انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و ارتباطاتی اوکراین صورت می دهد. به گفته ولادیمیر پوتین، اولین حمله پاسخی بود به انفجار صورت گرفته شده توسط کی یف در پل کریمه.
اوکراین بار دیگر در شب 17 ژوئیه به این مسیر عبوری از تنگه کرچ حمله کرد. بعد از این حمله بود که نیروهای مسلح روسیه به اودسا، ایلچفسک و نیکولایف و از جمله به مراکز تولید و نگهداری از شهپاد ها(پهپادهای آبی)، انبار های مهمات و ذخایر سوخت در این مناطق، حمله کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала