ساخت اَبربندر در چانکی پرو توسط چین

اشتراک
اسپوتنیک به روایت تصویر، شما را با روند ساخت بندر چندمنظوره در پرو آشنا می کند.
© AP Photo / Cesar Barreto

ابَربندر ساخت چین در سواحل پرو نه تنها "دروازه" صادرات محصولات کشاورزی به بازار بزرگ آسیا خواهد بود، بلکه به پایانه‌ مرکزی و منطقه‌ای آمریکای جنوبی تبدیل خواهد شد.

ابَربندر ساخت چین در سواحل پرو نه تنها "دروازه" صادرات محصولات کشاورزی به بازار بزرگ آسیا خواهد بود، بلکه به پایانه‌ مرکزی و منطقه‌ای آمریکای جنوبی تبدیل خواهد شد. - اسپوتنیک ایران
1/9

ابَربندر ساخت چین در سواحل پرو نه تنها "دروازه" صادرات محصولات کشاورزی به بازار بزرگ آسیا خواهد بود، بلکه به پایانه‌ مرکزی و منطقه‌ای آمریکای جنوبی تبدیل خواهد شد.

© AFP 2023 / Ernesto Benavides

ماریو دِ لاس کاساس مدیر امور شرکت چینی سازنده بندر چانکای گفت که پرو با کشورهای آسیایی قراردادهای تجارت آزاد دارد، اما نمی‌تواند سرمایه‌گذاری آن‌ها را جذب کند، زیرا محصولات کشاورزی، فاسدشدنی هستند و به آسیا نمی‌رسند. در حال حاضر محموله های پرو به چین از طریق سایر بنادر حدود ۴۵ روز طول می کشد، اما با افتتاح بندر چانکای، این زمان به ۱۰ روز کاهش می یابد.

ماریو دِ لاس کاساس  مدیر امور شرکت چینی  سازنده بندر چانکای گفت که پرو با کشورهای آسیایی قراردادهای تجارت آزاد دارد، اما نمی‌تواند سرمایه‌گذاری آن‌ها را جذب کند، زیرا محصولات کشاورزی، فاسدشدنی هستند و به آسیا نمی‌رسند.  در حال حاضر محموله های پرو به چین از طریق سایر بنادر حدود ۴۵ روز طول می کشد، اما با افتتاح بندر چانکای، این زمان به ۱۰ روز کاهش می یابد. - اسپوتنیک ایران
2/9

ماریو دِ لاس کاساس مدیر امور شرکت چینی سازنده بندر چانکای گفت که پرو با کشورهای آسیایی قراردادهای تجارت آزاد دارد، اما نمی‌تواند سرمایه‌گذاری آن‌ها را جذب کند، زیرا محصولات کشاورزی، فاسدشدنی هستند و به آسیا نمی‌رسند. در حال حاضر محموله های پرو به چین از طریق سایر بنادر حدود ۴۵ روز طول می کشد، اما با افتتاح بندر چانکای، این زمان به ۱۰ روز کاهش می یابد.

© AFP 2023 / Ernesto Benavides

بندر بزرگ ساخته شده توسط چین در بندر چانکای واقع در ۶۰ کیلومتری شمال لیما (پایتخت) در کشور پرو، دروازه صادرات محصولات کشاورزی این کشور به آسیا خواهد بود.

این بندر توسط دو شرکت "کاسکو" و پرویویان ولکان" ساخته شده است که ۴۰ درصد از سهام این پروژه را با سرمایه‌گذاری اولیه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری برای داشتن چهار اسکله برای کشتی‌های با ۱۸ هزار کانتینر در مرحله اولیه در اختیار دارد.

بندر بزرگ ساخته شده توسط چین در بندر چانکای واقع در ۶۰ کیلومتری شمال لیما (پایتخت) در کشور پرو، دروازه صادرات محصولات کشاورزی این کشور به آسیا خواهد بود.این بندر توسط دو شرکت "کاسکو" و پرویویان ولکان" ساخته شده است که ۴۰ درصد از سهام این پروژه را با  سرمایه‌گذاری اولیه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری برای داشتن چهار اسکله برای کشتی‌های با ۱۸ هزار کانتینر در مرحله اولیه در اختیار دارد. - اسپوتنیک ایران
3/9

بندر بزرگ ساخته شده توسط چین در بندر چانکای واقع در ۶۰ کیلومتری شمال لیما (پایتخت) در کشور پرو، دروازه صادرات محصولات کشاورزی این کشور به آسیا خواهد بود.

این بندر توسط دو شرکت "کاسکو" و پرویویان ولکان" ساخته شده است که ۴۰ درصد از سهام این پروژه را با سرمایه‌گذاری اولیه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری برای داشتن چهار اسکله برای کشتی‌های با ۱۸ هزار کانتینر در مرحله اولیه در اختیار دارد.

© AFP 2023 / Ernesto Benavides

این بندر توسط دو شرکت ساخته شده است که ۴۰ درصد از سهام این پروژه را با شرکت "کاسکو" و پرویویان ولکان" سرمایه‌گذاری اولیه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری برای داشتن چهار اسکله برای کشتی‌های با ۱۸ هزار کانتینر در مرحله اولیه در اختیار دارد. کانتینرهایی که به بندر می‌رسند از طریق یک تونل ۱.۸ کیلومتری که در زیر بزرگراه پان آمریکایی و بخشی از منطقه چانکای ساخته شده است، تخلیه و به یک منطقه لجستیک ارسال می‌شوند.

این بندر توسط دو شرکت  ساخته شده است که ۴۰ درصد از سهام این پروژه را با شرکت "کاسکو" و پرویویان ولکان"  سرمایه‌گذاری اولیه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری برای داشتن چهار اسکله برای کشتی‌های با ۱۸ هزار کانتینر در مرحله اولیه در اختیار دارد. کانتینرهایی که به بندر می‌رسند از طریق یک تونل ۱.۸ کیلومتری که در زیر بزرگراه پان آمریکایی و بخشی از منطقه چانکای ساخته شده است، تخلیه و به یک منطقه لجستیک ارسال می‌شوند. - اسپوتنیک ایران
4/9

این بندر توسط دو شرکت ساخته شده است که ۴۰ درصد از سهام این پروژه را با شرکت "کاسکو" و پرویویان ولکان" سرمایه‌گذاری اولیه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری برای داشتن چهار اسکله برای کشتی‌های با ۱۸ هزار کانتینر در مرحله اولیه در اختیار دارد. کانتینرهایی که به بندر می‌رسند از طریق یک تونل ۱.۸ کیلومتری که در زیر بزرگراه پان آمریکایی و بخشی از منطقه چانکای ساخته شده است، تخلیه و به یک منطقه لجستیک ارسال می‌شوند.

© AFP 2023 / Ernesto Benavides

این اولین بندر در آمریکای جنوبی خواهد بود که کشتی های ۱۸ تا ۲۴ هزار کانتینر را می‌پذیرد.شرکت چینی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴، مرحله نخست ساخت بندر را تکمیل کند. انتظار می‌رود بندر چانکای به یک پایانه مرکزی در اقیانوس آرام جنوبی تبدیل شود.

این اولین بندر در آمریکای جنوبی خواهد بود که کشتی های ۱۸ تا ۲۴ هزار کانتینر را می‌پذیرد.شرکت چینی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴، مرحله نخست ساخت بندر را تکمیل کند. انتظار می‌رود بندر چانکای به یک پایانه مرکزی در اقیانوس آرام جنوبی تبدیل شود. - اسپوتنیک ایران
5/9

این اولین بندر در آمریکای جنوبی خواهد بود که کشتی های ۱۸ تا ۲۴ هزار کانتینر را می‌پذیرد.شرکت چینی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴، مرحله نخست ساخت بندر را تکمیل کند. انتظار می‌رود بندر چانکای به یک پایانه مرکزی در اقیانوس آرام جنوبی تبدیل شود.

© AFP 2023 / Ernesto Benavides

در حال حاضر محموله های پرو به چین از طریق سایر بنادر حدود ۴۵ روز طول می کشد، اما با افتتاح بندر چانکای، این زمان به ۱۰ روز کاهش می یابد. این اولین بندر در آمریکای جنوبی خواهد بود که کشتی های ۱۸ تا ۲۴ هزار کانتینر را می‌پذیرد.شرکت چینی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴، مرحله نخست ساخت بندر را تکمیل کند. انتظار می‌رود بندر چانکای به یک پایانه مرکزی در اقیانوس آرام جنوبی تبدیل شود.

در حال حاضر محموله های پرو به چین از طریق سایر بنادر حدود ۴۵ روز طول می کشد، اما با افتتاح بندر چانکای، این زمان به ۱۰ روز کاهش می یابد.   این اولین بندر در آمریکای جنوبی خواهد بود که کشتی های ۱۸ تا ۲۴ هزار کانتینر را می‌پذیرد.شرکت چینی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴، مرحله نخست ساخت بندر را تکمیل کند. انتظار می‌رود بندر چانکای به یک پایانه مرکزی در اقیانوس آرام جنوبی تبدیل شود. - اسپوتنیک ایران
6/9

در حال حاضر محموله های پرو به چین از طریق سایر بنادر حدود ۴۵ روز طول می کشد، اما با افتتاح بندر چانکای، این زمان به ۱۰ روز کاهش می یابد. این اولین بندر در آمریکای جنوبی خواهد بود که کشتی های ۱۸ تا ۲۴ هزار کانتینر را می‌پذیرد.شرکت چینی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴، مرحله نخست ساخت بندر را تکمیل کند. انتظار می‌رود بندر چانکای به یک پایانه مرکزی در اقیانوس آرام جنوبی تبدیل شود.

© AFP 2023 / Ernesto Benavides

این اولین بندر در آمریکای جنوبی خواهد بود که کشتی های ۱۸ تا ۲۴ هزار کانتینر را می‌پذیرد.شرکت چینی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴، مرحله نخست ساخت بندر را تکمیل کند. انتظار می‌رود بندر چانکای به یک پایانه مرکزی در اقیانوس آرام جنوبی تبدیل شود.

این اولین بندر در آمریکای جنوبی خواهد بود که کشتی های ۱۸ تا ۲۴ هزار کانتینر را می‌پذیرد.شرکت چینی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴، مرحله نخست ساخت بندر را تکمیل کند. انتظار می‌رود بندر چانکای به یک پایانه مرکزی در اقیانوس آرام جنوبی تبدیل شود. - اسپوتنیک ایران
7/9

این اولین بندر در آمریکای جنوبی خواهد بود که کشتی های ۱۸ تا ۲۴ هزار کانتینر را می‌پذیرد.شرکت چینی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴، مرحله نخست ساخت بندر را تکمیل کند. انتظار می‌رود بندر چانکای به یک پایانه مرکزی در اقیانوس آرام جنوبی تبدیل شود.

© AFP 2023 / Ernesto Benavides

کانتینرهایی که به بندر می‌رسند از طریق یک تونل ۱.۸ کیلومتری که در زیر بزرگراه پان آمریکایی و بخشی از منطقه چانکای ساخته شده است، تخلیه و به یک منطقه لجستیک ارسال می‌شوند.

 کانتینرهایی که به بندر می‌رسند از طریق یک تونل ۱.۸ کیلومتری که در زیر بزرگراه پان آمریکایی و بخشی از منطقه چانکای ساخته شده است، تخلیه و به یک منطقه لجستیک ارسال می‌شوند. - اسپوتنیک ایران
8/9

کانتینرهایی که به بندر می‌رسند از طریق یک تونل ۱.۸ کیلومتری که در زیر بزرگراه پان آمریکایی و بخشی از منطقه چانکای ساخته شده است، تخلیه و به یک منطقه لجستیک ارسال می‌شوند.

© AP Photo / Cesar Barreto

ساخت ترمینال بندری چند منظوره در چانکای پرو توسط یک شرکت چینی.

ابَربندر ساخت چین در سواحل پرو نه تنها "دروازه" صادرات محصولات کشاورزی به بازار بزرگ آسیا خواهد بود، بلکه به پایانه‌ مرکزی و منطقه‌ای آمریکای جنوبی تبدیل خواهد شد.

ساخت ترمینال بندری چند منظوره در چانکای پرو توسط یک شرکت چینی.ابَربندر ساخت چین در سواحل پرو نه تنها "دروازه" صادرات محصولات کشاورزی به بازار بزرگ آسیا خواهد بود، بلکه به پایانه‌ مرکزی و منطقه‌ای آمریکای جنوبی تبدیل خواهد شد. - اسپوتنیک ایران
9/9

ساخت ترمینال بندری چند منظوره در چانکای پرو توسط یک شرکت چینی.

ابَربندر ساخت چین در سواحل پرو نه تنها "دروازه" صادرات محصولات کشاورزی به بازار بزرگ آسیا خواهد بود، بلکه به پایانه‌ مرکزی و منطقه‌ای آمریکای جنوبی تبدیل خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала