پاسخ نتانیاهو به تهدید رهبر حماس

© AP Photo / Sebastian Scheinerنتانیاهو از آمادگی اسرائیل برای جنگ با ایران خبر داد
نتانیاهو از آمادگی اسرائیل برای جنگ با ایران خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2023
اشتراک
نتانیاهو به رهبر حماس اعلام کرد که اسرائیل به شکل کامل با تروریسم مقابله خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز یکشنبه به اظهارات چندی پیش یکی از رهبران حماس در مورد آمادگی برای جنگ با اسرائیل عکس العمل نشان داد و تاکید کرد که در جنگ با تروریسم از تمامی تجهیزات استفاده خواهد شد و تروریست های بهای سنگینی را پرداخت خواهند کرد.
روز جمعه صالح العروری معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین که کنترل نوار غزه را در دست دارد، به تلویزیون لبنانی المیادین اعلام کرده بود که ان جنبش "در حال آماده شدن برای جنگ تمام عیار می باشد و این موضوع در پشت درهای بسته در دست بررسی دارد". العروری همچنین در مورد "شکست بی سابقه" به اسرائیل هشدار داد.

نخست وزیر اسرائیل در نشست هفتگی روزهای یکشنبه هیات وزیران اعلام کرد: "من صحبت های گزاف العروری رهبر حماس از پناهگاهش در لبنان را شنیدم. وی به خوبی می داند که چرا وی و دوستانش در مکان های مخفی زندگی می کنند. حماس و دیگر عروسک های خیمه شب بازی ایران به خوبی درک می کنند که ما با تمامی تجهیزات بر علیه تلاش های آنها برای انجام اقدام تروریستی بر ضد ما در ایودا و ساماریا و نوار غزه و در جای دیگری مقابله خواهیم کرد".

نتانیاهو این اطمینان را داد که هر کسی که تلاش کند به اسرائیل از طریق تامین مالی و سازماندهی عملیات تروریستی لطمه بزند، "بهای آنرا به شکل کامل پرداخت خواهد کرد".

نخست وزیر اسرائیل افزود: "می خواهم همچنین توجه شهروندان اسرائیل را به این نکته جلب نمایم: ما با امواج ترور، چه از داخل و چه از خارج روبرو هستیم. این روزها سخت هستند. این روزها، زمانی هستند که ما را به چالش می کشند. ما می بایست توان خود را در مبارزه بر علیه ترور، جنایت در حوزه عربی، در برابر تهدیدات داخلی و خارجی که بسیاری از آنها را ایران با بکا گیری عروسک های خیمه شب بازی خود ایجاد می کند، متحد نماییم. با هم خواهیم ایستاد و ما بر آنها فائق خواهیم آمد. این پیام من به تمامی اعضای دولت، نمایندگان کنست و تمامی شهروندان اسرائیل است".

حماس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.08.2023
اعلام آمادگی حماس برای جنگ تمام عیار با اسرائیل
از ابتدای سال تا کنون 40 شهروند اسرائیلی در حملات تروریستی مختلف و تهاجم های فلسطینی به قتل رسیده اند. فرمانده نیروهای دفاعی اسرائیل پیشتر اعلام کرده بود که این کشور با امواج تروریسمی که مشابه آن چیزی است که در حال حاضر در جریان می باشد، روبرو است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала