در آمریکا فاش شد که به زودی چه اتفاقی برای زلنسکی خواهد افتاد

© AP Photo / Christophe Gateau/Pool Президент Украины Владимир Зеленский сидит в машине возле дворца Бельвю в Берлине, Германия
 Президент Украины Владимир Зеленский сидит в машине возле дворца Бельвю в Берлине, Германия - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2023
اشتراک
جانسون مامور سابق سیا: نیروهای مسلح اوکراین به دلیل شکست در جبهه علیه زلنسکی قیام خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، لری جانسون، تحلیلگر سابق سیا در کانال یوتیوب گفت که ارتش اوکراین ممکن است به زودی علیه ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور این کشور به دلیل شکست در خط مقدم قیام کند.
او گفت: من فکر می کنم که درگیری زلنسکی با ارتش به زودی تشدید خواهد شد.
به گفته جانسون، به دلیل عدم پیشرفت در صحنه عملیات، نارضایتی در صفوف نیروهای مسلح اوکراین در حال افزایش است. او توضیح داد که تلاش برای ضد حمله موفقیت آمیز نبود، که رهبری نظامی، مقامات را مقصر می داند.
این افسر افزود: همه چیز از آنجا شروع می شود که سیاستمداران نیروهای مسلح را برای همه چیز مقصر می دانند و ارتش، رهبری کشور را مقصر می دانند. فراموش نکنید که اولی ها سلاح دارند، در حالی که دومی ها ندارند.
پیش بینی بدتر شدن اوضاع اوکراین در زمستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.08.2023
کارشناس: اوکراین شبیه کوه یخی است که از جهات مختلف در حال ذوب شدن است
این کارشناس پیشنهاد کرد در حالی که زلنسکی در قدرت باقی می ماند، بعید است که درگیری در اوکراین به حل و فصل نزدیک شود.
در 4 ژوئن، کی یف یک ضد حمله را در جهت‌های دونتسک جنوبی، آرتیوموفسک و زاپوروژیه آغاز کرد و تیپ‌های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به نبرد اعزام کرد.
همانطور که ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد، دشمن نتوانست به هیچ نتیجه ای دست یابد و متصدیان غربی به وضوح از روند "ضد حمله" ناامید شده اند. در اواسط ماه اوت، وزارت دفاع روسیه از ادامه حمله در جهت کوپیانسک خبر داد. همانطور که در این بخش مشخص شد، گروه های تهاجمی گروه نیروهای غربی روسیه موقعیت را در امتداد خط مقدم در این بخش از جبهه بهبود بخشیدند. بنابراین، در آغاز ماه، ارتش روسیه روستای نوسیلوفسکویه و پنج شهرک دیگر در منطقه را آزاد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала