- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

سرنگونی پهپاد اوکراینی در استان بلگورود روسیه

© Sputnik / Евгений Биятов /  مراجعه به بانک تصاویر خدمه نظامی سامانه پدافند هوایی روسیه
خدمه نظامی سامانه پدافند هوایی روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش روسیه یک پهپاد اوکراینی را بر فراز استان بلگورود سرنگون کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، در این وزارتخانه توضیح دادند: "روز 26 اوت، حدود ساعت 09:00 به وقت مسکو، نیروهای کشیک پدافند هوایی تلاش رژیم کی یف برای انجام حمله تروریستی توسط یک پهپاد از نوع هواپیما به تاسیساتی در قلمرو فدراسیون روسیه را خنثی کردند. هواپیمای بدون سرنشین بر فراز منطقه شبکینسکی استان بلگورود منهدم شد".
این اولین حمله امروز پهپادهای اوکراینی به مناطق روسیه نیست. دیشب نیروهای پدافند هوایی یک پهپاد دشمن را در نزدیکی مسکو در منطقه ایسترا رهگیری کردند اما به کسی آسیب نرسید.
سرباز پدافند هوایی روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
جزئیات تلاش جدید ارتش اوکراین برای حمله پهپادی به مسکو
قلمرو استان بلگورود، به ویژه مناطق هم مرز با اوکراین، تقریباً هر روز با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین مورد گلوله باران و حملات قرار می گیرد. در انجا سطح بالایی از تهدید تروریستی (زرد) وجود دارد.
جمعه گذشته نیروهای مسلح اوکراین تلاش ناموفقی انجام دادند تا با یک پهپاد از نوع هواپیما به استان بلگورود حمله کنند. ارتش روسیه این پهپاد را رهگیری کرد و هیچگونه تلفات یا خسارتی ببار نیامد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала