- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

جزئیات تلاش جدید ارتش اوکراین برای حمله پهپادی به مسکو

© Sputnik / Константин Михальчевский /  مراجعه به بانک تصاویر سرباز پدافند هوایی روسیه
سرباز پدافند هوایی روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، شبانه تلاش کی یف برای انجام حمله تروریستی توسط یک پهپاد از نوع هواپیما به تاسیساتی در مسکو و حومه خنثی شد.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو اطلاع داده بود که نیروهای پدافند هوایی شبانه یک پهپاد را در منطقه ایسترا در نزدیکی مسکو منهدم کردند. طبق اطلاعات اولیه هیچگونه تلفات و خرابی ببار نیامده است.
در اطلاعیه منتشره آمده است: "روز 26 اوت، حدود ساعت 03:00 به وقت مسکو، تلاش رژیم کی یف برای انجام یک حمله تروریستی توسط یک پهپاد از نوع هواپیما به تاسیساتی در مسکو و حومه آن خنثی شد. هواپیمای بدون سرنشین توسط نیروهای کشیک پدافند هوایی بر فراز منطقه ایسترا در استان مسکو منهدم شد".
شلیک موشک های کروز ارتش روسیه به انبار های مهمات غرب اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.08.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حمله موشکی نیروی دریایی به بندر اوکراین وانهدام 73 پهپاد در یک روز
نیروهای مسلح اوکراین اخیراً به طور منظم در تلاش برای حمله به بخش مرکزی روسیه با کمک هواپیماهای بدون سرنشین بوده اند. یک روز قبل، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که سامانه های پدافند هوایی یک پهپاد اوکراینی را بر فراز استان بلگورود سرنگون کردند.
پیش از این، اوکراین با سه پهپاد به تأسیسات پایتخت روسیه حمله کرد: دو فروند از آنها نیروهای پدافند هوایی را در مناطق موژایسک و خیمکی در استان مسکو سرنگون کردند، یکی از آنها با جنگ الکترونیک سرکوب شد و در اطراف مجموعه ماسکوا سیتی در پایتخت روسیه سقوط کرده به یکی از برج های در حال ساخت این مجموعه آسیب رساند اما هیچ کس آسیبی ندید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала