- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

سرباز اسیر اوکراینی درباره از بین بردن افرادی که از اطاعت از دستورات سرپیچی می کنند، تعریف کرد

© Sputnik / Press Service of the Ministry of Defense of the Russian Federation  /  مراجعه به بانک تصاویر سربازان اوکراینی در حال تسلیم شدن
سربازان اوکراینی در حال تسلیم شدن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.08.2023
اشتراک
یکی از سربازان نیروهای مسلح اوکراین که داوطلبانه تسلیم شد، تعریف کرد فرماندهی ارتش اوکراین و یک بخش ویژه از سرویس امنیتی اوکراین گروه هایی را در اطراف زاپاروژیه ایجاد کرده اند که آن دسته از پرسنل نظامی را که از اجرای دستورات جنایتکارانه خودداری می کنند، می کشند.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این اعلام شده بود که سه سرباز اوکراینی با استفاده از اطلاعات مندرجه در اعلامیه‌ها و پیام‌های اس ام اس حاوی پیشنهاد ارتش روسیه برای تسلیم داوطلبانه در جهت زاپوروژیه تسلیم شدند. واحد نیروهای مسلح اوکراین که آنها به آن تعلق داشتند، متشکل از مجارها و روسین ها بود.
سربازان اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.08.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نظامیان ارتش اوکراین 23 نفر از همقطاران خود را در حومه خرسون تیرباران کردند
سرباز اوکراینی تسلیم شده گفت: "پیام های اس ام اس به تلفن های همراه ما می رسد و اعلامیه هایی در مورد تسلیم داوطلبانه دریافت می کنیم . فرماندهی و بخش ویژه سازمان امنیت اوکراین متوجه این موضوع شدند، گروه های ویژه ای ایجاد کردند که افرادی را که نمی خواستند از دستورات جنایتکارانه پیروی کنند و می خواستند داوطلبانه تسلیم شوند به قتل می رساندند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала