پوتین به خانواده های جان باختگان سقوط هواپیما در منطقه تور تسلیت گفت+فیلم،عکس

© Sputnik / Gavriil Grigorov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2023
اشتراک
پریگوژین مردی با سرنوشت دشوار اما با استعداد بود.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت گروه واگنر سهم قابل توجهی در مبارزه با نازیسم در اوکراین داشت که هرگز فراموش نخواهد شد.
رئیس جمهور روسیه در ادامه افزود: «پریگوژین مردی با سرنوشت دشوار اما با استعداد بود. رئیس کمیته تحقیق درباره آغاز بررسی سانحه هوایی گزارش داده است که تا بازرسی کامل و نهایی ادامه خواهد یافت».
مدتی قبل، یک جت تجاری Embraer Legacy در نزدیکی روستای کوژنکینو در منطقه "تور" سقوط کرد. ده نفر از جمله سه خدمه در هواپیما بودند که همه آنها جن سپردند. بر اساس فهرست منتشر شده از مسافران توسط آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه، یوگنی پریگوژین در هواپیما بوده است. هواپیمای سقوط کرده متعلق به LLC MNT-Aero است که متخصص حمل و نقل های هوایی تجاری است. در این خصوص پرونده جنایی در مورد سقوط هواپیما تشکیل شده است.
شامگاه چهارشنبه 23 اوت در اولین دقایق ساعت 20:00 خبر سقوط این جت شخصی در منطقه بلاگوسکی استان تور اعلام شد؛ - وزارت حوادث غیر مترقبه روسیه اعلام کرد که در داخل این هواپیما ده نفر حضور داشتند که سه نفر آنها خدمه پرواز بوده اند. بنا بر اخبار اولیه تمامی ایشان جان خود را از دست داده اند؛ - بنا بر گزارش وزارت حوادث غیر مترقبه روسیه، این هواپیما در نزدیکی شهرک کوژنکینو سقوط کرده است.
این پرواز بر مبنای مجوز استفاده از آسمان کشور که بر مبنای قوانین موجود صادر شده بوده، در حال پرواز بوده است؛ - سازمان هواپیمایی روسیه فهرست کامل مسافران آن را منتشر کرد که در بین ایشان نام یوگنی پریگوژین و دمیتری اوتکین قرار دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала