- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

سرنگون پهپادهای اوکراینی در استان های کالوگا و بریانسک روسیه

© Sputnik / Mikhail Fomichev /  مراجعه به بانک تصاویر سرنگون پهپادهای اوکراینی در استان های کالوگا و بریانسک روسیه
سرنگون پهپادهای اوکراینی در استان های کالوگا و بریانسک روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اطلاع داد که ارتش روسیه تلاش دیشب کی یف را برای سازماندهی حملات تروریستی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را خنثی کرد و دو پهپاد توسط پدافند هوایی در استان بریانسک و یکی دیگر در استان کالوگا منهدم شدند.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه منتشره آمده است: "دیشب تلاش رژیم کی یف برای انجام حملات تروریستی با هواپیماهای بدون سرنشین از نوع هواپیما خنثی شد. دو پهپاد توسط پدافند هوایی بر فراز استان بریانسک و یکی دیگر در استان کالوگا کشف و منهدم شدند".
ولادیسلاو شاپشا فرماندار کالوگا در کانال تلگرامی خود تصریح کرد، یکی از پهپادها در قلمرو منطقه کوزلسکی منهدم شد. هیچکس آسیب ندید و به زیرساخت ها خسارت وارد نشد.
وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.08.2023
ثبت پرواز دو پهپاد جاسوسی در کریمه
نیروهای مسلح اوکراین اخیراً به طور منظم در تلاش برای حمله به مسکو با کمک هواپیماهای بدون سرنشین بوده اند. از جمله بتازگی اوکراین با سه پهپاد به تاسیساتی در مسکو حمله کرد: دو فروند از آنها را نیروهای پدافند هوایی در مناطق موژایسک و خیمکی در حومه مسکو سرنگون کردند و یک پهپاد دیگربا استفاده از وسایل جنگ الکترونیک سرکوب شده و در مجموعه "ماسکوا سیتی" سقوط کرد که در نتیجه یکی از برج های در حال ساخت این مجموعه آسیب دید.
این حمله تلفات جانی نداشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала