روسیه مینی موشک های سامانه "پانتسیر-اس" را آزمایش می کند

© Sputnik / Mikhail Fomichev /  مراجعه به بانک تصاویر Пуск ракеты зенитно-ракетным комплексом "Панцирь-С"
Пуск ракеты зенитно-ракетным комплексом Панцирь-С  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2023
اشتراک
"مجتمع‌های با دقت بالا" در حال آزمایش مینی موشک های سامانه های موشکی و توپ ضدهوایی "پانتسیر- اس" هستند.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر طراحی ابزار "مجتمع های با دقت بالای روستک" در حال آزمایش مینی موشک های سامانه موشکی و تفنگ ضد هوایی "پانتسیر" است.
وزارت دفاع روسیه گفت: آزمایش مینی موشک ها در حال حاضر در حال انجام است. پس از اتمام کار، شرایط و حجم تحویل مجموعه توسط وزارت دفاع روسیه تعیین می شود.
سابق بر این، برای "پانتسیر" یک موشک هدایت شونده ضد هوایی کوتاه برد ساخته شده بود که به طور قابل توجهی توانایی های مبارزه با اهداف انبوه در مقیاس کوچک را گسترش می دهد. در اینجا در مورد اهدافی مانند پهپاد، سامانه پرتابگر راکت چندگانه، سلاح های با دقت بالا، سلاح های هوابرد هواپیماها و هلیکوپترها صحبت می شود. مرز نزدیک منطقه تخریب توسط مینی موشک های جدید مجتمع پانتسیر به 500 متر کاهش یافته است.
Корабельный зенитный ракетно-артиллерийский комплекс (ЗРАК) Панцирь-МЕ на международной выставке вооружений IDEX-2019 в Абу-Даби - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.10.2022
تحویل سامانه های دفاع هوایی "پانتسیر ام.ی" به نیروی دریایی روسیه آغاز شد
یک ریل معمولی پرتابگر پانتسیر، که دارای یک موشک هدایت شونده ضد هوایی استاندارد است، اکنون می تواند بسته ای متشکل از چهار مینی موشک کوتاه برد را قرار دهد. در نتیجه، تعداد اهداف مورد اصابت یک بار مهمات یک خودروی جنگی تا چهار برابر افزایش می یابد.
سامانه موشکی و تفنگ ضد هوایی "پانتسیر" برای دفاع هوایی از تاسیسات نظامی و اداری-صنعتی کوچک، مناطقی از هواپیما، هلیکوپتر، راکت های کروز، سلاح های با دقت بالا، پهپادها و گلوله های MLRSطراحی شده است. این مجموعه مجهز به دو تفنگ دو لول با کالیبر 30 میلی متری و 12 راهنما برای پرتاب راکت است.
سامانه موشکی و تسلیحاتی "پانتسیر" به طور فعال در منطقه عملیات نظامی ویژه استفاده می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала