رزمایش مشترک کشتی های جنگی روسیه و چین در اقیانوس آرام + ویدئو

© Photo / Ministry of Defense of the Russian Federationمشاهده هواپیماهای خارجی در منطقه رزمایش روسیه در اقیانوس آرام + ویدئو
مشاهده هواپیماهای خارجی در منطقه رزمایش روسیه در اقیانوس آرام + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2023
اشتراک
کشتی های دو ابر قدرت در دریای چین شرقی رزمایش تامین آب و سوخت کشتی ها از شناورهای پشتیبانی و انتقال محموله در حال حرکت به صورت تراورس انجام دادند.
به گزارش اسپوتنیک، کشتی‌های نیروی دریایی روسیه و نیروی دریایی چین در جریان گشت‌زنی مشترک در اقیانوس آرام، سازماندهی تکمیل سوخت توسط کشتی‌ها و انتقال محموله در حال حرکت را انجام دادند.
در دریای چین شرقی رزمایش تامین آب و سوخت کشتی ها از شناورهای پشتیبانی و انتقال محموله در حال حرکت به صورت تراورس نیز انجام شد. در این قسمت، کشتی بزرگ ضد زیردریایی ناوگان اقیانوس آرام "آدمیرال تریبوت" با کشتی تامین یکپارچه نیروی دریایی ارتش چین " تایهو" وارد تعامل شد.
هنگام دنبال کردن دوره های موازی، خدمه آموزش می دیدند تا سرعت را با در نظر گرفتن جابجایی کشتی ها، امواج دریا و سرعت باد حفظ کنند.
یک دسته از کشتی های جنگی نیروی دریایی روسیه و چین در حال حاضر در دریای چین شرقی مشغول به فعالیت هستند و از زمان شروع گشت زنی تاکنون بیش از 6400 مایل دریایی را طی کرده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала