رزمایش مشترک نیروی دریایی ایران و هند در خلیج فارس

© AP Photo / Mahdi Marizadحضور اولین زیردریایی ایران در رزمایش دریایی ولایت 97 + عکس
حضور اولین زیردریایی ایران در رزمایش  دریایی ولایت 97 + عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2023
اشتراک
ناو رزمی "تریکند" نیروی دریایی هندوستان، طی استقبال رسمی در اسکله منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس پهلو گرفت و قرار است یک رزمایش مشترک بین شناورهای نیروی دریایی ارتش و این شناور انجام شود.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از فارس، نیروهای دریایی ایران و هند رزمایش مشترکی را در خلیج فارس درنزدیکی بندرعباس برگزار می کنند.
ناو رزمی "تریکند" نیروی دریایی هندوستان، طی استقبال رسمی فرماندهان منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وابسته نظامی هندوستان در ایران، در اسکله این منطقه، در بندرعباس پهلو گرفت.
جانشین فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ملاقات با مقامات لشکری در سطح استان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای تبادل تجربیات نظامی، بازدید میان میان واحدهای شناور نظامی دو نیروی دریایی ایران و هندوستان و بازدید از شهربندرعباس را از برنامه های اقامت ناو رزمی "تریکند" عنوان کرد.
وی در این باره گفت: در پایان ۴ روز اقامت ناو "تریکند" در بندرعباس، شناورهای نظامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و این شناور رزمی هندی با انجام تمرینات رزمی در دریا، به تبادل تجربیات نظامی و عملیاتی می‌پردازند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала