نمایش تجهیزات غربی به غنیمت گرفته شده از اوکراین در نمایشگاه "ارمیا ۲۰۲۳"+عکس

© Sputnik / Artur Shaikhutdinov /  مراجعه به بانک تصاویر نمایش تجهیزات غربی به غنیمت گرفته شده از اوکراین در نمایشگاه "ارمیا ۲۰۲۳"+عکس
نمایش تجهیزات غربی به غنیمت گرفته شده از اوکراین در نمایشگاه ارمیا ۲۰۲۳+عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2023
اشتراک
در پارک "پاتریوت" تجهیزات و تسلیحات ناتو را که در طول عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین به غنیمت گرفته شده، به نمایش گذاشته شد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اطلاع داد: تجهیزات ضبط شده در عملیات ویژه روسیه در اوکراین در پارک پاتریوت در نزدیکی مسکو در نمایشگاه فناوری نظامی «آرمیا ۲۰۲۳» به نمایش درآمد.
در این پیام آمده است: نمایشگاهی از تسلیحات و تجهیزات نظامی اسیر شده مورد استفاده نیروهای مسلح اوکراین، از جمله آنهایی که توسط کشورهای غربی تامین می شود، در پارک پاتریوت نزدیک مسکو به عنوان بخشی از همایش بین المللی نظامی-فناوری ارمیا ۲۰۲۳ افتتاح شده است. این نمایشگاه به عنوان بخشی از گروه های سازماندهی شده پذیرای هیئت ها و شرکت کنندگان در همایش است.
سرگی شویگو وزیر دفاع روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2023
منابع نظامی اوکراین تقریباً تمام شده است
در این نمایشگاه توجه ویژه ای به تجهیزات تولید شده توسط ایالات متحده و سایر کشورهای ناتو شده است. این شامل خودروی زرهی Bushmaster استرالیایی، نفربر زرهی M-113 آمریکایی، خودروی جنگی پیاده نظام سوئدی CV90-40 و تانک چرخ دار فرانسوی AMX-10RCR است. وزارت دفاع خاطرنشان کرد که بسیاری از وسایل نقلیه بریتانیایی در این نمایشگاه وجود دارد. به ویژه، به مهمانان خودروهای زرهی Husky و Mastiff و همچنین یک نفربر زرهی AT-105 ساکسون نشان داده می شود. آنها در توضیح نمایشگاه ها اشاره کردند که در کجا و در چه شرایطی توانسته اند تجهیزات را اسیر کنند.
وزارت دفاه روسیه یادآور شد که برای اولین بار این نمایشگاه در اوت سال گذشته شکل گرفت. در این مدت، او تاکنون بیش از 870 قطعه سلاح و تجهیزات جمع آوری شده است. در عین حال، نمونه هایی از مجتمع نظامی-صنعتی اوکراین اکثریت تسلیحات به نمایش گذاشته شده را تشکیل می دهد. به طور خاص، ما در مورد تانک مدرن T-72AMT، نفربرهای زرهی BTR-3E و BTR-4E، خودروهای زرهی Varta و Kazak، خودروهای زرهی تریتون و همچنین قایق های گشتی از بندر ماریوپل آزاد شده صحبت می کنیم.
همایش بین المللی نظامی-فناوری "ارمیا-2023" در پارک پاتریوت در کوبینکا نزدیک مسکو از 14 تا 20 اوت تحت نظارت وزارت دفاع روسیه برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала