بایدن متهم به سوء‌استفاده از قدرت شد

بایدن
بایدن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2023
اشتراک
کارشناس: بایدن از دولت به عنوان سلاحی علیه رقیب سیاسی اصلی خود برای مداخله در انتخابات 2024 استفاده می کند.
به گزارش اسپوتنیک، کوین مک کارتی، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا در صفحه خود در شبکه اجتماعی X(توئیتر سابق) نوشت که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده از قدرت به عنوان ابزاری برای ضربه زدن به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و مخالف اصلی سیاسی خود استفاده می کند تا بر نتایج انتخابات 2024 تأثیر بگذارد.
وی در ادامه نوشت:"عدالت باید کور باشد تا چنین واقعیتی را نبیند. بایدن از دولت به عنوان سلاحی علیه رقیب سیاسی اصلی خود برای مداخله در انتخابات 2024 استفاده می کند".
مک کارتی همچنین از دادستان منطقه جورجیا به دلیل حمله به دونالد ترامپ برای ارتقای شغل خود انتقاد کرد. علیرغم همه چیز، به گفته سخنگوی پارلمان ایالات متحده، آمریکایی ها این "جعل‌کاری ناامید کننده" را نخواهند پذیرفت و به آن باور نخواهند کرد.
ترامپ، هیتلر را تحسین می‌کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.01.2023
شهروندان آمریکایی، اقدامات ترامپ و بایدن در قبال اسناد محرمانه را محکوم می کنند
پیش از این، دونالد ترامپ در ایالت جورجیا به اتهام تلاش برای تأثیرگذاری بر نتیجه انتخابات 2020 متهم شده بود. اتهامات مداخله در انتخابات علیه ترامپ شامل 13 مورد از جمله نقض قوانین علیه"معاملات تجاری غیرصادقانه و متقلبانه" مطرح طرح است.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در نوامبر 2024 برگزار شود. ترامپ در نوامبر 2022 ورود خود را به مبارزه برای ریاست جمهوری اعلام کرد. بایدن همچنین در ماه آوریل رسماً اعلام کرد که برای دومین بار نامزد می شود تا "کاری را که شروع کرده به پایان برساند" و یک وب سایت تبلیغاتی راه اندازی کرد. اگر او موفق به انتخاب مجدد شود، در آغاز دومین دوره ریاست جمهوری خود ۸۲ ساله خواهد شد.
هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، به رسوایی های مواد مخدر و فساد معروف است. در سپتامبر 2020، ران جانسون و چاک گراسلی، سناتورهای جمهوری خواه گزارشی منتشر کردند که در آن مدعی شد پسر جو بایدن هانتر، نامزد ریاست جمهوری وقت ایالات متحده و شریک او میلیون ها دلار از اتباع خارجی با گذشته مشکوک دریافت کرده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала