پوتین: روسیه آماده تعمیق همکاری‌های فنی - نظامی با همه کشورهای آزاده است

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.08.2023
اشتراک
رئیس جمهور روسیه در پیامی ویدئویی خوش آمدگویی به شرکت کنندگان در همایش "آرمیا 2023" خاطرنشان کرد، کشورش آماده همکاری های فنی نظامی با تمام کشورهایی است که به نوعی از منافع ملی خود در حال دفاع می باشند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه در پیام ویدئویی خود به شرکت کنندگان همایش فنی نظامی "آرمیا 2023" که در حومه مسکو شروع به کار کرد، گفت: "روسیه برای تعمیق مشارکت فنی برابر و همکاری های نظامی-فنی با سایر کشورها و با هر کشوری که از منافع ملی و مسیر مستقل توسعه خود دفاع می کند و ایجاد یک سیستم امنیتی برابر و غیرقابل تقسیم را مهم می داند، آمادگی دارد".
رهبر روسیه خاطرنشان کرد که در طول سال های گذشته، این همایش به درستی اعتبار و شناخت بالایی را به دست آورده و به یکی از بزرگترین تجمعات جهان در حوزه نوآوری ها و محصولات نظامی مدرن تبدیل شده و کمک جدی به توسعه همکاری های نظامی و فنی و به طور کلی، در توسعه روابط چند جانبه میان روسیه و کشورهای خارجی کرده است.
پوتین ابراز اطمینان کرد که این بار شرکت کنندگان و میهمانان همایش، به نمایندگی از هیئت های بسیاری از کشورها، برنامه ای متنوع و جذاب خواهند داشت. وی تاکید کرد که 1500 شرکت روسی بیش از 28500 نمونه مدرن از محصولات نظامی و چندکاربردی را در غرفه ها، نمایشگاه ها و زمین های آموزشی پارک پاتریوت ارائه کردند. رئیس جمهور روسیه همچنین خاطرنشان کرد: "امسال برنامه تجاری این همایش متشکل از 250 رویداد به تنوع بخشی به مجتمع های نظامی-صنعتی و توسعه فناوری های هوش مصنوعی اختصاص دارد".
یک بازدید کننده در همایش بین المللی نظامی-فناوری ارمیا-2023 روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.08.2023
چندرسانه ای
همایش بین المللی نظامی- فناوری "آرمیا 2023"
رئیس جمهور روسیه ادامه داد: "روسیه چیزهای زیادی برای گفتن در این گونه حوزه های آینده دار دارد. سال به سال، ما بازار رو به رشدی برای محصولاتی داریم که از فناوری های هوش مصنوعی استفاده می کنند. ما همچنین خوشحالیم که تعداد شرکت های نظامی-صنعتی خارجی که در این همایش حضور دارند، هرساله افزایش می یابند. اگر سال گذشته 32 شرکت محصولات خود را در اینجا به نمایش گذاشتند، امسال تعداد آنها به 82 شرکت افزایش پیدا کرده است".
پوتین اطمینان داد که روسیه قصد دارد به طور فعال هم در قالب روابط همکاری ایجاد شده و هم بر اساس چندین سال تجربه موفق چنین مشارکت سودمندی ایجاد کند.
همایش بین المللی نظامی-فنی "آرمیا 2023" از 14 تا 20 آگوست در مرکز کنگره و نمایشگاهی "پاتریوت"، در میدان آموزشی "آلابینو" و فرودگاه "کوبینکا" برگزار می شود. حدود 1.5 هزار شرکت پیشرو روسی در حوزه های نظامی-صنعتی در نمایشگاه و برنامه تجاری شرکت خواهند کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала