سیگار؛ بوم نقاشی هنرمند ایرانی + ویدئو

© Ruptlyنقاشی هایی با استفاده از سیگار، با هنرمندی نقاش ایرانی
نقاشی هایی با استفاده از سیگار، با هنرمندی نقاش ایرانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.08.2023
اشتراک
بهار پاسبان، هنرمند ایرانی، از سیگار به‌عنوان بوم نقاشی استفاده می‌کند و روی آن نقاشی می کشد.
به گزارش اسپوتنیک، این هنرمند ایرانی می گوید:« چرا سیگار؟ من فکر می‌کنم سیگار در داستان‌های مردم زندگی می‌کند و می‌میرد، بنابراین می‌تواند قصه‌گوهای خوبی برای هر کسی باشد.» و ادامه می دهد: « من روی سیگار نقاشی می کنم و سیگار نقاشی من می شود. بنابراین شخص، داستان و نوع سیگاری که می کشد یکی می شود.»
در این فیلم نمونه هایی از هنر او، از جمله کوه دماوند، و همچنین کپی او از نقاشی «جیغ» ادوارد مونک را نشان می دهد. بهار پاسبان همچنین آثار جدیدی خلق می کند و اغلب از آن به عنوان بخشی از بازگویی داستان استفاده می کند.
او می گوید: « من داستان آدم‌ها را روی سیگار می‌کشم، بنابراین خود سیگار به ماهیت این داستان بستگی دارد. گاهی اوقات این یک داستان کلاسیک است، بنابراین من به سراغ سیگارهای کلاسیک می روم. یا گاهی داستان یک نفر را روی سیگار می کشم. روی سیگاری که او می کشد. بنابراین، سیگاری که من به عنوان بوم استفاده می‌کنم به شخص و داستان کسی که می‌کشم بستگی دارد.» این هنرمند همچنین می گوید که استقبال از آثارش بسیار مثبت بوده است.
او خاطرنشان می کند: وقتی عکس‌ها را می‌بینند، می‌گویند: این عکس روی سیگار است؟ براوو، چقدر نوآورانه است. اگرچه سیگار کشیدن خود یک خطر جدی برای سلامتی است، بهار پاسبان می‌گوید که می‌خواهد با تبدیل کار خود به NFT یعنی نوعی ارز دیجیتال است، "از سیگار ارزش واقعی ایجاد کند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала