تاکید مسکو و تهران بر غیرقابل قبول بودن رویکرد غرب در قبال برجام

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyمسكو مي تواند به پيمان شكنى آمريكا پاسخ نظامى-فنى بدهد
مسكو مي تواند به پيمان شكنى آمريكا پاسخ نظامى-فنى بدهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.08.2023
اشتراک
سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه و علی باقری کیانی و رضا نجفی معاونان وزیر امور خارجه ایران بر غیرقابل قبول بودن تلاش های غرب برای تحمیل طرح های جدید برای حل مشکلات مربوط به توافق هسته ای ایران تاکید کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه روز سه شنبه در بیانیه ای در خصوص رایزنی های معاون وزیر خارجه روسیه در روزهای 7 و 8 آگوست با همتایان ایرانی خود در تهران اعلام کرد:" توجه اصلی به چشم‌انداز برنامه جامع اقدام مشترک برای حل و فصل برنامه هسته‌ای ایران (برجام) معطوف شد و بر قصد دوجانبه برای ادامه تلاش‌ها با هدف حفظ و احیای اجرای کامل این توافق‌ مهم، تاکید شد".
در ادامه وزارت خارجه روسیه اعلام کرد:" تاکید می‌شود که مسکو و تهران در درک چالش‌هایی که جهان در اجرای این قطعنامه به دلیل سیاست "فشار حداکثری" آمریکا بر ایران با آن مواجه است، اتفاق نظر دارند".
این وزارتخانه در پایان تاکید کرد:" در دیدار معاون وزیر خارجه روسیه با همتایان ایرانس خود بر غیرقابل قبول بودن هرگونه تلاش غرب برای تحمیل برخی طرح ها و رویکردهای جدید برای حل مشکلات مربوط به برجام که حاکی از آسیب به همکاری های مشروع و دوجانبه سودمند روسیه و ایران در زمینه های مختلف است، تاکید شد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала