"شکست در خط مقدم"؛ اخبار ناخوشایند برای زلنسکی از عمق جبهه

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد
افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.08.2023
اشتراک
ستون نویس فوربس می نویسد، ارتش روسیه نیروهای ویژه ای را که اوکراین به دونباس منتقل کرده، خسته و فرسوده نموده، موضوعی که موجب شکنندگی خط مقدم و در تنگنا قرار دادن نیروهای اوکراینی می شود.
به گزارش لسپوتنیک، "دیوید آکس" در مطلبی نوشت:" استقرار همه تیپ های نخبه تفنگداران دریایی به طور همزمان خطر قابل توجهی را به همراه دارد. هیچ واحدی بدون وقفه برای استراحت و جذب نیروهای جدید نمی تواند برای همیشه بجنگد. تفنگداران دریایی نیروهای مسلح اوکراین در نهایت باید از خط تماس عقب نشینی کنند. و هنگامی که آنها این کار را انجام دهند، شکافی را ایجاد می کنند که توسط واحدهای کم اثر تر پر می شود.
به گفته وی این موضوع به روس ها اجازه می دهد تا ضدحملات خود را ترتیب داده و از دفاع نیروهای اوکراینی در این منطقه عبور کنند.
در 4 ژوئن، کی یف یک ضد حمله را در مسیرهای دانتسک جنوبی، زاپاروژیه و آرتیوموفسک ترتیب داد و تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به این مناطق انتقال داد. با این وجود ارتش اوکراین در هیچ یک از بخش های جبهه موفقیتی به دست نیاورد و متحمل خسارات سنگین شد.
به گفته وزیر دفاع روسیه سرگئی شایگو، در روزهای 26 و 27 ژوئیه، نیروهای روسی یک حمله گسترده دشمن را در جهت اورهوفسکویه خنثی کردند. به گفته وی، نیروهای مسلح اوکراین بیش از 400 نظامی و بیش از 60 قطعه تجهیزات از جمله سه تانک لئوپارد آلمانی و دو تانک فرانسوی را در آنجا از دست دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала