سانحه خروج قطار از ریل در پاکستان با حداقل 30 نفر کشته + ویدئو

© AP Photo / Arabinda MahapatraПоследствия крушения двух пассажирских поездов в Индии
Последствия крушения двух пассажирских поездов в Индии - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.08.2023
اشتراک
رسانه: در نتیجه خروج یک قطار از ریل در پاکستان حداقل 30 نفر جان خود را از دست داده و بیش از 80 نفر مجروح شدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل ا شبکه تلویزیونی Geo، حداقل 30 نفر در نتیجه سانحه خروج واگن های قطار Hazara Express از ریل جان خود را از دست دادند و بیش از 80 نفر مجروح شدند.

این شبکه خبر می دهد: "کمیسار عباس بلوچ اعلام کرده است که حداقل 30 نفر در نتیجه این سانحه جان باخته اند و مسافران همچنان در این واگن های سرنگون شده حضور دارند".

بر مبنای اطلاعات اولیه، بین 5 تا 10 واگن قطار در این حادثه از ریل خارج شده اند، پلیس هنوز دلایل این سانحه را اعلام نکرده اند.
در نتیجه این سانحه حرکت قطارها در استان سیند متوقف شده اند. مقامات راه آهن کشور اعلام کرده اند که بازسازی مسیرها تا 18 ساعت زمان نیاز دارند.
انفجار بمب در پاکستان   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2023
انفجار در پاکستان 40 کشته برجای گذاشت
مراد الشاه وزیر ارشد استان سیند ضمن ابراز تاسف از سانحه رخ داده و کشته شدن مردم، دستور ارائه کمک فوری به مجروحان را صادر کرده است. تلویزیون دولتی پاکستان خبر می دهد که ارتش این کشور و محیطبانان شروع به انجام اقدامات فوری برای ارائه کمک در محل سانحه نموده و نیروهای بیشتر به محل این سانحه فرا خوانده شده اند.

در این اطلاعیه گفته شده است: "عملیات نجات ارتش پاکستان تا رساندن آخرین مجروحین به بیمارستان و پیدا کردن افرادی که در محل سانحه در تله گیر کرده اندف ادامه خواهد داشت".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала