تولید پهپاد در 70 شرکت روسی

© Photo / KALASHNIKOV MEDIAپهپاد «لانست» روسیه
پهپاد «لانست» روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.08.2023
اشتراک
کارشناس: هواپیماهای بدون سرنشین در روسیه در حدود 70 شرکت تولید می شوند.
به گزارش اسپوتنیک، آندری بلوئوسف، معاون اول نخست وزیر فدراسیون روسیه روز 6 اوت (یکشنبه) 2023 در همایش "مجمع الجزایر 2023" در نووسیبیرسک اعلام کرد که حدود 70 شرکت روسی در حال حاضر تولید کننده سیستم های هوایی بدون سرنشین هستند که حدود 20 شرکت از آنها کمپانی های بزرگی هستند.
وی در ادامه افزود: "در سال 2024 برنامه ریزی شده است که حدود 18 هزار پهپاد بزرگ و متوسط ​​تولید شود. جهت دوم، پروژه ملی "سیستم های هوایی بدون سرنشین" مرکزی است که با تولید همراه است. این پروژه فدرال باید نحوه عملکرد داده های جغرافیایی - مکانی را بررسی کند.
اولین بخش با تولید کنندگان اصلی مرتبط است. ما حدود 70 تولیدکننده داریم که حدود 20 تولیدکننده بزرگ هستند. بخش دوم مرتبط با همکاری قطعه سازان و بخش سوم مربوط به توسعه فناوری ها است".
بلوئوسف خاطرنشان کرد که این نقشه فناوری، اساسی و کلیدی است: اینجاست که "رفع تمام انواع مسائل و نقایص و شکاف‌ها برای اطمینان از یکپارچگی صنعت به منظور افزایش تولید بر اساس امکانات خود برای توسعه" اجرایی خواهد شد.
طراحی پهپاد ایرانی  با قابلیت حمل آسان برای نقشه‌برداری‌  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2023
اوکراین از به کارگیری مدل های مختلف پهپاد در جریان درگیری ها خبر داد
وی گفت: "یادآوری می‌کنم که در سال آینده باید به رقم حدود 18 هزار پهپاد بزرگ و متوسط ​​به استثنای پهپادهای زیر یک کیلوگرم برسیم که ده‌ها هزار فروند از این تعداد خواهد بود. در سال 2024 حوزه کلیدی پروژه ملی جدید حوزه مربوط به تنظیم و مقررات خواهد بود.
این دستور وزارت حمل و نقل و آژانس حمل و نقل هوایی فدرال است. سال آینده، این قضیه کلیدی خواهد بود، زیرا چیزی که ما تولید کرده‌ایم باید تأیید شود، در غیر این صورت دستگاه‌های اجرایی فدرال، حاملان دستورات ایالتی و مدنی ما نمی‌توانند چیزی بخرند.
ما در حال توسعه یک چارچوب قانونی مناسب هستیم. و از مرکز تعیین صلاحیت "روس اتم" دعوت به همکاری کردیم. ما در تلاش هستیم تا زمان صدور گواهینامه را تا حد امکان کاهش دهیم. این کار باید در سال آینده نتیجه دهد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала