جراحت سنگین یک نفر در نتیجه تیراندازی در تل آویو + ویدئو

© AFP 2023 / Gil Cohen-Magen Сотрудники службы экстренной помощи Израиля эвакуируют тело с места стрельбы в Бней-Браке
Сотрудники службы экстренной помощи Израиля эвакуируют тело с места стрельбы в Бней-Браке - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.08.2023
اشتراک
در نتیجه تیراندازی در تل آویو یک نفر به شدت مجروح شد، فرد حمله کننده کشته شد.
به گزارش اسپوتنیک، بخش رسانه ای اورژانس اسرائیل (MDA) اعلام کرد که یک شهروند اسرائیلی روز شنبه و در نتیجه تیراندازی در مرکز شهر تل آویو به شدت مجروح شده است، فرد حمله کننده کشته شده است.

در اطلاعیه این نهاد گفته شده است: "در مرکز اعزام نیروی MDA خبری در خصوص مردی که دچار جراحت حاصل از گلوله در خیابان مونته فیوره در تل آویو شده بود، رسید. کادر پزشکی در محل در حال فعالیت می باشند، ایشان در حال ارائه کمک به این مرد که در شرایط حادی می باشد، قرار دارند. فرد حمله کننده کشته شد".

در پلیس اسرائیل حمله با تیراندازی در تل آویو را تایید کرده و افزودند که فرد مجروح بازرس شهری بوده است که در این لحظه در حال بازرسی از فرد مشکوک بوده است.

در اطلاعیه پلیس اسرائیل گفته شده است: "چندی پیش بازرسان شهری تل آویو فرد جوانی را دیده بودند که آنها را مشکوک کرده بود و آنها برای بازرسی به سمت او رفته بودند. در این لحظه فرد مشکوک به روی یکی از بازرسان آتش گشود که وی (بنا بر اطلاعات تیم پزشکی) دچار جراحات سنگین شده است. این فرد به بیمارستان ایخلوف منتقل شد. دیگر بازرس شهری بصورت قاطع به این امر عکس العمل نشان داد و تروریست را کشت".

در این نهاد افزوده شده که تعداد زیادی از نیروهای پلیس در حال کار در محل تیراندازی می باشند و از شهروندان می خواهند که هوشیار بوده و در مورد افراد و یا اشیاء مشکوک به پلیس خبر دهند.
Протестующие на трассе Ayalon  в Тель-Авиве во время протестов  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.07.2023
برخورد یک خودرو به جمعیت معترضان در اسرائیل + ویدئو
به گفته شبکه 13 تلویزیون، فرد حمله کننده یک شهروند 27 ساله شهر جنین در کرانه باختری بوده است.
در ابتدای ماه ژوئیه نظامیان اسرائیلی بزرگترین عملیات نابودی شبکه تروریستی در بیست سال اخیر را در جنین در کرانه باختری صورت دادند. در نتیجه این عملیات، بخش هایی از این شهر تخریب شد و صد ها خانواده از اردوگاه محلی پناهندگان مجبور به فرار شده بودند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала